معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان:

تضعیف و تجزیه ایران اسلامی از اهداف دشمنان است

سیفی گفت: اغتشاشگران شعار آزادی سر می دهند اما به تفکر و لباس افراد مختلف توهین‌ می کنند، تضعیف و تجزیه ایران اسلامی از اهداف دشمنان است.
کد خبر: ۵۵۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 06December 2022

تضعیف و تجزیه ایران اسلامی از اهداف دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالرضا سیفی» معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان امروز در همایش «جهاد تبیین در جامعه کار و تولید» که در شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد، با بیان این که مشکل نظام سلطه با انقلاب اسلامی مربوط به حجاب و قوانین کشور نیست بلکه مشکل اصلی این جریان نگرانی از رشد ایران اسلامی است، اظهار داشت: یکی دیگر از فضاهایی که دشمن به دنبال تعطیلی آن است دانشگاه ها هستند که حوزه تولید علم است.

وی با اشاره به این که کشور با یک‌ جنگ ترکیبی مواجه است، گفت: دشمنان از راه های مختلف تلاش می کنند تا در روند کار، تولید و دانشگاه اختلال ایجاد کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان افزود: دشمنان برای از کار افتادن حمل و نقل در کشور پیشنهاد اعتصاب دادند ولی چون مردم با آنها همراهی نکردند به دنبال تخریب هستند.

سیفی یادآور شد: اغتشاشگران شعار آزادی سر می دهند اما به تفکر و لباس افراد مختلف توهین‌ می کنند، تضعیف و تجزیه ایران اسلامی از اهداف دشمنان است.

وی افزود: جامعه انقلابی در عمل به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین رشد و تبلیغ انقلاب اسلامی به خوبی عمل نکرده است.

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری اردوهایی برای دانش آموزان به منظور آشنایی آنها با دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: در شرایطی که در یک جنگ ترکیبی از سوی دشمن روبرو هستیم باید به صورت ترکیبی نیز با دشمن مقابله کنیم.

سیفی از جامعه کارگری خواست در راستای دفاع از نظام و ارزش های انقلاب اسلامی در حوزه فضای مجازی فعالیت کنند.

وی در خاتمه یکی از ابزارهای مورد استفاده در جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی را فضای رسانه ای عنوان کرد و گفت: دوست داران انقلاب اسلامی نیز باید از این فضا به نفع نظام استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار