نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اصل اولیه در دوران مسئولیت باید خدمت به مردم باشد

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه اصل اولیه در دوران مسئولیت باید خدمت به مردم باشد، گفت: از مصادیق تقوای الهی برای مدیران، خدمت به مردم است.
کد خبر: ۵۶۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 06December 2022

اصل اولیه در دوران مسئولیت باید خدمت به مردم باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان، امروز (سه‌شنبه) در شورای اداری استان، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) در خطبه فدکیه تأکید دارند که اگر ولایت در جامعه‌ای حذف و تضعیف شود، شیطان تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه فلسفه حکومت اسلامی آن است که اگر‌ کسی مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد، باید برای اقامه نماز تلاش کند، افزود: اقامه نماز در این جا، صرفا به معنای خواندن نماز نیست و اجرای حدود الهی و خدمت به مردم است.

حجت‌الاسلام شعبانی عنولن کرد: مدیری که وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، ولایت حق را تضعیف و باطل را تقویت می‌کند. در فضای لغزنده مسئولیت، لازم است که فرد مراقب سلامت نفس خود باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مراقب باشند تا برخی اشتغالات، باعث غفلت از خویشتن نشود و با کوتاهی جهنم را برای خود بخریم و اصل اولیه در دوران مسئولیت باید خدمت به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: با وحدت، انسجام و در کنار هم بودن باید برای خدمت رسانی به مردم تلاش کرد. متاسفانه گاهی از اوقات برخی دستگاه‌ها گمان می‌کنند نهادهای دیگر رقیب آنها هستند، در حالی که همه دستگاه‌ها مکمل هم برای حل مشکلات مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما و تمام ظرفیت‌ها متعلق به مردم است و باید در یک مسیر که همان خدمت به مردم است حرکت کنیم، گفت: بالاترین جهاد تبیین توسط مسئولان گوش شنوا داشتن برای مشکلات مردم و حضور در بین مردم است.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه مدیران نسبت به عملکرد زیر مجموعه‌های خود در ارتباط با مردم نظارت داشته باشند، عنوان کرد:  با نجابت‌تر و با شرافت‌تر از این مردم را در هیچ کجای دنیا نمی‌توان پیدا کرد.

وی یادآور شد: با وجود اعتراض به مشکلات اقتصادی، مردم با دشمن همراهی نکردند، در همین مشکل آب در همدان نیز بزرگواری مردم را مشاهده کردیم‌.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه امروز باید به معنای واقعی کلمه نوکری مردم را کنیم، متذکر شد: از مصادیق تقوای الهی برای مدیران، خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار