پیام فرمانده انتظامی گیلان به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو:

«دانشجو» مظهر نشاط، استکبار ستیزی و مطالبه‌گری است

سردار «ملکی» با صدور بیانیه‌ای روز 16 آذر، سالگرد شهادت سه دانشجوی استکبارستیز و روز ملی دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.
کد خبر: ۵۶۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ - 06December 2022

«دانشجو» مظهر نشاط، استکبار ستیزی و مطالبه‌گری استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «عزیزالله ملکی» فرمانده انتظامی استان گیلان با صدور بیانیه‌ای روز ۱۶ آذر، سالگرد شهادت سه دانشجوی استکبارستیز و روز ملی دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه دانشجویان عزیز تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر، روز دانشجو و موسم تاکید بر ضرورت و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی، پاسداشت اندیشه‌های نو و تحقق آرمان‌های بلند انسانی است؛ روزی است که دانشجویان دشمن ستیز ایران اسلامی با معرفی شاه به عنوان دست نشانده دولت آمریکا به اثبات رساندند که دانشجو جوینده همه خوبی‌هاست و با درک درست از موقعیت و با روشنگری و آگاهی خود هرگز اجازه نخواهد داد که دشمنان اسلام در امور کشور دخالت کنند.

دانشجو مظهر نشاط، عدالت خواهی، استکبار ستیزی و مطالبه گری است و جایگاه دانشجو از ارزش خاصی برخوردار است و توجه به این قشر دارای اهمیت ویژه‌ای است، همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرموده‌اند: " قشر دانشجو برای ما، برای این کشور و برای آینده، مهم است. "

در شرایط کنونی نیز دانشجوی مسلمان ایرانی، هوشیار و در صحنه دشمن شناسی و گوش به فرمان رهبر خود با سرلوحه قرار دادن آرمان‌های اسلامی و ملی خویش، وظیفه دانش پژوهی، تعمیق، نوآوری علمی و تلاش در جهت اعتلای اقتصادی و فرهنگی کشور را هرگز از منظر خویش دور نخواهد ساخت.

پلیس به عنوان پاسدار و حافظ ارزش‌های اسلامی و نظم و امنیت اجتماعی این کشور عزیز همواره حضور این قشر فرهیخته را به گونه‌ای فراگیر و تخصصی در کنار خود احساس کرده به گونه‌ای که مجموعه انتظامی استان در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی و انجام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی توانسته با پشتیبانی علمی این عزیزان، گام‌های بلندی را در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان بردارد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو در ۱۶ آذر ماه، این روز بزرگ را به تمامی فرهیختگان، اساتید و به ویژه دانشجویان گیلانی آکنده از نشاط و صمیمیت، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال عزت، افتخار و سربلندی روز افزون این عزیزان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار