رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان:

امروز دشمنان به دنبال تسلط بر مغزها هستند

«الواری» گفت: امام خمینی (ره) با پایه‌گذاری بسیج سبب شد تا امروز برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن آمادگی کامل داشته باشیم.
کد خبر: ۵۶۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ - 07December 2022

امروز دشمنان به دنبال تسلط بر مغزها هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «غلام الواری» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت روز دانشجو، در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی گنبدکاووس اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی که توطئه‌های آنها در ۴۳ سال گذشته خنثی شده است، در قالب جنگی ترکیبی به میدان آمده است.

وی گفت: آمریکا و اذنابش برای این به جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی روی آورده‌اند چرا که از قدرت بین المللی، نظامی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی واهمه دارند.

الواری افزود: امروز وظیفه اقشار جامعه بالاخص نسل جوان و دانشجو است تا از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در مقابل توطئه‌های دشمنان، با جان و دل دفاع کند. عدم وادادگی در مقابل دشمنان و شناخت نقاط آسیب‌پذیر آن، پافشاری بر اصول بنیادین انقلاب و حفظ و افزایش بصیرت سیاسی از مهمترین وظایف دانشجویان است.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) با پایه‌گذاری بسیج سبب شد تا امروز برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن آمادگی کامل داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار