نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

دشمن از تاثیر دانشگاه در پیشرفت ایران اسلامی واهمه دارد

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه روز به‌ روز دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی بیشتر می‌شود، گفت: دشمن از این حجم از پیشرفت و رشد انقلاب اسلامی که دانشجویان و دانشگاهیان در آن سهیم هستند، عصبانی است.
کد خبر: ۵۶۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ - 07December 2022

دشمن از رشد انقلاب و تاثیر دانشگاهیان در این پیشرفت برافروخته استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست با نمایندگانی از فعالان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان گیلان که با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، دانشگاه گیلان، مدیر خدمات حوزه‌های علمیه گیلان، معاون فرهنگی و دانشجویی و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد، اظهار داشت: به تعبیر شهید بهشتی دانشجو، مؤذن جامعه است و کار مؤذن دعوت افراد جامعه به‌سوی خدایی شدن است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی دانشجویان در تشکیل انقلاب اسلامی و خطرآفرینی این قشر برای دشمنان، تصریح کرد: دشمن دریافته که دانشجویان در تشکیل انقلاب و دوران دفاع مقدس، دوران دفاع از حرم اهل‌بیت، در رفع محرومیت‌ها، در نوآوری و دانش‌بنیان‌ها و دیگر عرصه‌ها نقش بسیار مؤثری دارند، از این‌رو کانون توجه و البته هجمه‌های آنان بوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه روز به روز دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی بیشتر می‌شود، گفت: دشمن از این حجم از پیشرفت و رشد انقلاب اسلامی که دانشجویان و دانشگاهیان در آن سهیم هستند، عصبانی است.

آیت‌الله فلاحتی، دوران کنونی را با دوران پیش از انقلاب اسلامی غیرقابل قیاس دانست و افزود: این پیشرفت‌ها حتی برای کسانی که جمهوری اسلامی ایران را قبول ندارند، تصدیق می‌شود و این پیشرفت‌ها در کنار انتقال قدرت به شرق، موجب خشم دشمن به‌ویژه آمریکایی‌ها شده است.

امام جمعه رشت با اشاره به هزینه هنگفت دشمنان آمریکایی و انگلیس در تشدید فشار به جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی صد‌ها شبکه علیه اسلام و تخریب چهره انقلاب اسلامی و ایجاد تفرقه بین مردم ایران از مهم‌ترین خرابکاری دشمن در عرصه رسانه است که در کنار دیگر تهدیدات علیه جمهوری اسلامی به کار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر فرق قائل شدن بین اعتراض و اغتشاش در جامعه به‌ویژه جامعه دانشجویی، بیان کرد: ما در کشور و فضای دانشجویی کمترین اعتراضات را داریم در حالیکه در کشوری مثل فرانسه سال‌ها اعتراضات برگزار می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی در ادامه به تبیین مسائل روز اشاره کرد و افزود: هر قشری در طرح و دنباله گیری اعتراض باید به دو نکته توجه کند و آن این است که اگر با اعتراض خود، دل دشمن را شاد کند و باعث شود نظام اسلامی به چالش کشیده شود، باید شیوه اعتراض خود را تغییر دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار