فرمانده سپاه کازرون:

شهادت سردار همدانی نشان زنده بودن آرمان های انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه کازرون با یادآوری رشادت های این مجاهد راستین انقلاب اسلامی، گفت: شهادت سردار همدانی نشان زنده بودن آرمان های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ - 30October 2015

شهادت سردار همدانی نشان زنده بودن آرمان های انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع پرس از فارس، دوره آموزش عرضی ارکان گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه کازرون در محل ستاد ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شید.

فرمانده سپاه کازرون در جمع ارکان گردان های بیت المقدس با اشاره به سخنان رهبر انقلاب و اخطار به خصومت های برخی حکومت های منطقه، گفت: جمهوری اسلامی با تمام بلاد اسلامی رابطه برادری داشته و دارد اما برخی حکام منطقه با موزیگری و حرکت در مسیر سیاست های آمریکا و صهیونیسم جهانی به امت اسلام خیانت می کنند.

سرهنگ شرفی با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای نظامی و بسیج مردمی برای اقدام سخت و خشن خاطرنشان نمود: مقام معظم رهبری با آگاهی نسبت به اعتقاد راسخ جوانان و ملت بزرگ ایران به آرمان های انقلاب اسلامی از آمادگی برای برخورد با دشمنان سخن می گویند، ما نیز باید با تقویت آمادگی رزمی و روحیه انقلابی در خود و دیگران منتظر دستور ایشان باشیم.

وی شهادت سردار حاج حسین همدانی را نشان از زنده بودن اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دانست و با یادآوری رشادت های این مجاهد راستین انقلاب اسلامی، گفت: ایشان از افرادی بودند که علاوه بر سابقه حضور در دفاع مقدس در حد فرمانده لشکر، سابقه گرانبهای جنگ های شهری و امروزی را پس از سه سال حضور مستمر در سوریه و جنگ با تکفیری ها به دست آوردند، ان شاءالله به برکت خون این بزرگوار شاهد پیروزی های گسترده جبهه مقاومت خواهیم بود.

فرمانده سپاه کازرون در ادامه افزود: حرکتی که آغاز شده است قطعا به نابودی داعش و تکفیری ها در سوریه و عراق خواهد انجامید و در آینده نه چندان دور دست ائتلاف های دورغین در مبارزه با داعش رو خواهد شد، همه خواهند فهمید که آمریکا نه تنها مبارزه ای با تکفیری ها نمی کند بلکه با تجهیز آن ها و ایجاد مزاحمت برای نیروهای مردمی و ارتش های سوریه و عراق از زوال تکفیری ها جلوگیری می نماید.

سرهنگ شرفی در پایان توان جمهوری اسلامی در پاسخ گویی به تجاوزات دشمن را ویرانگر عنوان نمود و با تاکید بر نداشتن برآورد درست دشمن از قدرت تسلیحاتی ایران گفت: شهرهای موشکی ایران در اعماق زمین منتظر فرمان رهبر انقلاب برای به آتش کشیدن پایگاه ها و مواضع دشمن هستند، استکبار بداند کوچکترین تردیدی در نابود کردن اسرائیل و کشورهای متجاوز دیگر در دور دست ترین نقاط دنیا به دل راه نخواهیم داد.

در ادامه این برنامه، مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج کازرون در حاشیه این دوره آموزشی گفت: این دوره به مدت دو روز و در قالب کلاس های فرماندهی و مدیریت اسلامی، خود امدادی و دیگر امدادی، آشنایی با جی پی اس و ارتباطات سیستم، شناخت جنگ افزار  و 17 ساعت کار ورزی برگزار گردید.

دهقان افزود: گردان های بیت المقدس در مواقع اضطراری به عرصه های رزمی و امدادی وارد می شوند، این گردان ها در اصل وظیفه پشتیبانی از گردان های امام حسین (ع) و گردان امنیتی امام علی(ع) را برعهده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار