مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

دانشجویان دنباله‌روی مبارزان انقلاب اسلامی هستند

سرهنگ «وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با صدور پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت. ‎
کد خبر: ۵۶۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 07December 2022

دانشجویان کشورمان دنباله‌رو اهداف و آرمان های شهیدان هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با صدور پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت. ‎

در این پیام آمده است:

تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از صحنه‌های پرافتخارمبارزات ضد استکباری است، ملتی که جوانان آن در 16 آذر سال 1332پیام آزادگی، عزت‌طلبی و استکبارستیزی را بار دیگر با سینه سپر کردن در مقابل دخالت های موذیانه و دسیسه های پایان ناپذیر دول غرب به ویژه انگلستان و آمریکا با شهادت و نثار خون پاک خود به گوش جهانیان رساندند.

بزرگداشت این رویداد بزرگ و ماندگار امروز نشانه‌ی روشنی از وفای به عهد و پیمان دیرینه و تجدید میثاق این قشر فرهیخته با آرمانهای بزرگ شهدای انقلاب اسلامی است و قطع یقین دانشجویان کشورمان دنباله‌رو صادقی برای مبارزان اصیل انقلاب اسلامی هستند.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان دانشجو؛ روز بزرگ و تاریخی ۱۶ آذر را به همه دانشگاهیان و دانشجویان ایران اسلامی و به ویژه دانشجویان متعهد، انقلابی و آگاه استان آذربایجان غربی و مراکز آموزش عالی استان تبریک می‌گویم و رجاء واثق دارم که ایران اسلامی در سایه توکل به ذات باریتعالی و همت جوانان غیور خود در سنگر دانشگاه، در فتح قله‌های علم، عزت و اقتدار بیش از پیش موفق و موید خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار