مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

فرهنگ ایثار و شهادت برطرف‌کننده مشکلات است

سمعیلی گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت می‌توان بسیاری از مشکلات امروز جامعه را برطرف کرد لذا تحقق این مهم، همکاری و هماهنگی همه مسئولان از جمله شهرستان بوئین‌زهرا را می‌طلبد.
کد خبر: ۵۶۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ - 07December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه «علی‌اکبر طریقی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا با «محمد ادیب‌رامندی» فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار، اسمعیلی از زحمات فرماندار بوئین‌ زهرا در رسیدگی و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به روحیه جهادی و ایثارگری فرماندار بوئین‌زهرا انتظار می‌رود که ارتباط مسئولان و کارکنان این نهاد با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا تقویت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: هر چقدر تحکیم این ارتباط بیشتر باشد بهتر می‌توان به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمات ارائه داد و همین موجب افزایش رضایمتندی این عزیزان از عملکرد مسئولان خواهد شد.

اسمعیلی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: با اشاعه این فرهنگ می‌توان بسیاری از مشکلات امروز جامعه را برطرف کرد لذا تحقق این مهم، همکاری و هماهنگی همه مسئولان از جمله شهرستان بوئین‌زهرا را می‌طلبد.

وی به طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و متذکر شد: در اجرای این طرح باید از ظرفیت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوئین‌زهرا استفاده شود تا علاوه بر تکریم و تجلیل از مقام والای این عزیزان، اقدامات لازم توسط مسئولان مربوطه در جهت بررسی و پیگیری رفع مشکلات آنها انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار