مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

تاریخ شفاهی ۲ روحانی مبارز انقلابی لرستان چاپ می‌شود

سرهنگ «رشیدی» گفت: تا پایان سالجاری، تاریخ شفاهی حجت‌الاسلام «طاهری» و حجت‌الاسلام «ایمانی» از مبارزان انقلابی استان لرستان، تألیف و منتشر می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ - 08December 2022

تاریخ شفاهی دو تن از روحانیون مبارز انقلابی خرم آباد نگاشته می‌شود

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم‌آباد، اظهار داشت: تا پایان سالجاری تاریخ شفاهی حجت‌الاسلام والمسلمین «سیّد تاج‌الدین طاهری» و حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن ایمانی» از مبارزان انقلابی استان لرستان، تألیف و منتشر می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان افزود: متن مصاحبه کتاب تاریخ شفاهی حجت‌السلام «سیّد تاج الدین طاهری» تدوین، ویراستاری و صفحه‌بندی شده است و پس از ممیزی چاپ خواهد شد.

سرهنگ «رشیدی» افزود: در راستای نگارش تاریخ شفاهی حجت‌الاسلام «حسن ایمانی»، بیش از ۱۵ ساعت مصاحبه با وی پیاده‌سازی و تایپ شده است و چاپ کتاب آن مراحل تدوین و ویراستاری را طی می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با اشاره به نقش روحانیت در مبارزات انقلابی و دفاع مقدس، تصریح کرد: استان لرستان ۵۶ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و روحانیون این خطه همواره با حضور مؤثر خود در بین مردم گام مؤثری در روشنگری و بصیرت‌افزایی اقشار مختلف جامعه داشته و دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار