مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد؛

فرهنگ دفاع مقدس، عاشورا و مهدویت؛ عامل امنیت، آرامش و پیشرفت

«واحد» گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای و کانال‌ها و صفحات مجازی، اندیشه پاک و بی‌آلایش فرزندان ایران عزیز را نشانه گرفته‌اند؛ ولی با وجود فرهنگ‌های دفاع مقدس، عاشورا و انتظار و مهدویت آینده این سرزمین در کمال امنیت و آرامش و پیشرفت رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۵۶۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 08December 2022

بازدید دانش آموزان پسر از موزه دفاع مقدس اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، دانش‌آموزان پسر دوره اول متوسطه شهر «سرعین» صبح امروز (پنج‌شنبه) از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کردند.

در این بازدید «زکریا شکری» و «اصغر زکی‌پور» از پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس استان اردبیل، به بیان نحوه مقاومت رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بعثی پرداخته و خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بازگو کردند.

زکی‌پور اظهار داشت: دفاع مقدس تبدیل به میدانی برای رسوایی شرق و غرب شده بود و رزمندگان اسلام با الگوگرفتن از حادثه ماندگار کربلا، حماسه پیروزی خون بر شمشیر را دوباره در تاریخ تکرار کردند و برگ زرینی را به دفتر افتخارات ایران کهن افزودند.

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز در جریان این بازدید گفت: دانش‌آموزان و نوجوانان ما الگوهای به مراتب بهتر و کامل‌تر از الگوهای غربی را در داخل کشور در دسترس خود دارند و امپراطوری رسانه‌ای غرب با وجود فرهنگی مستحکم به نام فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت نمی‌تواند فرزندان این مرز و بوم را به انحراف بکشد.

واحد افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای و کانال‌ها و صفحات مجازی، اندیشه پاک و بی‌آلایش فرزندان ایران عزیز را نشانه گرفته‌اند؛ ولی با وجود فرهنگ‌های دفاع مقدس، عاشورا و انتظار و مهدویت آینده این سرزمین در کمال امنیت و آرامش و پیشرفت رقم خواهد خورد.

پخش کلیپ و خاطره‌گویی و بازدید از نمایشگاه عکس و ادوات جنگی از بخش‌های دیگر این بازدید بود و در پایان نیز، هدیه فرهنگی و کتاب دفاع مقدس توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به دانش‌آموزان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار