مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان مطرح کرد؛

ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان

«احمدی‌نیا» گفت: ترویج و توسعه فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه و فتنه‌های کنونی دشمنان است و پیشرفت کشور در گرو استقرار و نهادینه شدن این فرهنگ است.
کد خبر: ۵۶۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ - 08December 2022

ترویج و توسعه فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمنانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «مسعود احمدی نیا» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان امروز (پنجشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرضا ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اظهار داشت: خداوند توفیق اطاعت بی‌چون و چرا از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان چراغ راه بشریت و الگویی نیکو را به همه ما عطا کند چرا که سعادت دنیوی و اخروی ما در گرو پیروی از ائمه معصومین (ع) و نائب برحقشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تاسی مادران شهدا از مکتب ولایی فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: همسران و مادران شهدا و ایثارگران در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به عنوان زنان تاریخ‌ساز و گنجینه‌های تاریخ انقلاب اسلامی، عاشورای تاریخ را به عاشورای عینی تبدیل و در عمل ثابت کردند که پیرو و رهرو حضرت زهرا (س) هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید با همه عرصه‌های خدمتی متفاوت است، خاطرنشان کرد: بنیاد نهادی از دل انقلاب است و سمت‌وسوی حرکت و سیاست‌های این نهاد همواره در راستای منویات رهبر کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هست اما این نهاد انقلابی امروز برای پیشبرد اهداف خود به همدلی بیشتری نیاز دارد.

احمدی نیا یادآور شد: ترویج و توسعه فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه و فتنه‌های کنونی دشمنان است و پیشرفت کشور در گرو استقرار و نهادینه شدن این فرهنگ است. اگر جامعه به عزتی که به واسطه مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران بدست آمده واقف و آگاه باشد قطعاً حرکت پیش‌رونده‌ای را طی خواهد کرد.

وی در پایان با اهدا لوح از زحمات و تلاش‌های شایسته «محمد انصاری پور»  رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرضا تقدیر به عمل آورد و طی حکمی «مجید مفتخریان» را به سمت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرضا منصوب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار