نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام فارس برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد برگزاری مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری و پشتیبانی از مراسم شهدای گمنام فارس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس فارس برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ - 08December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد برگزاری مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری و پشتیبانی از مراسم شهدای گمنام فارس امروز هفدهم آذرماه در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس برگزار شد.

در این جلسه که در آن آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» فرمانده لشکر 33 المهدی در دوران دفاع مقدس، سرتیپ پاسدار «محمدنبی رودکی» فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس، سردار سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن قانع» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس و جمعی دیگر از اعضای ستاد برگزاری مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری و پشتیبانی از مراسم شهدای گمنام فارس حضور داشتند حاضرین در این جلسه دیدگاههای خود را در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم بیان کردند.

در ادامه حاضرین در جلسه با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه این رویداد مهم، جهت استفاده بهتر از این فضا جهت بیان عظمت حماسه دفاع مقدس و جهادتبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نظراتی را مطرح کردند.

در پایان جلسه مقرر شد حاضرین طی جلسات دیگری دیدگاه‌ها و ایده‌های خود را در خصوص این مراسم به سمع و نظر یکدیگر رسانده و مقدمات اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص این مراسم و برگزاری مطلوب آن را فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها