امیر سرتیپ دوم فولادی در آئین گرامیداشت سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش:

شهدا سمبل مقاومت و الگوی استکبارستیزی هستند/ دشمن در صدد است مانع از رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف والایش شود

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در آئین گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش گفت: شهدای ما سمبل مقاومت و هر یک الگوی استکبار ستیزی دشمن ستیزی و معرف واقعی چهره نفاق، استکبار و توطئه هستند.
کد خبر: ۵۶۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ - 08December 2022

شهدا سمبل مقاومت و الگوی استکبارستیزی هستند/ دشمن در صدد است مانع از رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف والایش شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی»، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش اظهار داشت: وجه تشابه همه شهدا این است که آن‌ها هیچ آرمان و هدفی غیر از تحقق اهداف دین خدا، اسلام، رسول خدا و انقلاب اسلامی ایران نداشتند و همه فکر، دل، قلب، اعضا و جوارح خود را در حمایت از، ولی امر زمان خود گذاشتند و می‍توان گفت که شهدا برگزیدگان خداوند هستند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: شهدا گوی سبقت را ربوده‌اند. آن‌ها همواره در ایمان خود به خدا صادق بودند، پاکیزه شدند و پاکیزه نیز رفتند. شهدای ما سمبل مقاومت و هر یک الگوی استکبارستیزی دشمن ستیزی و معرف واقعی چهره نفاق، استکبار و توطئه هستند.

وی تصریح کرد: شهدای ما بیانگر حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران نیز هستند و آن‌ها زنده نگهداران استقلال و آزادی و نشان‌دهنده شکوه ایثارگران و یادآور خاطرات پر افتخار دوران دفاع مقدس و نماد ایستادگی هستند که هریک می‍توانند الگویی برای جامعه باشند. حضور ما در بین شهدا برای تجدید میثاق با آرمان‌های آن‌ها و امام شهدا است و این فرصتی برای ما است تا بازنگری در خود داشته باشیم و نسبت به مسئولیت خودمان در قبال شهدا متعهدتر و آگاه‌تر شویم.

امیر فولادی عنوان کرد: خداوند وعده داده اگر خون شهیدی بر زمین بریزد قطعاً بی‍نتیجه نخواهد بود. شهدا حاضر شدند از اصلی‌ترین گوهر وجودی خود بگذرند تا مقابل دشمنان این ملت که در رأس آن‌ها آمریکا، رژیم صهیونیستی، برخی کشور‌های اروپایی، منافقین و سلطنت طلبان و تجزیه طلبان قرار دارند ایستادگی کنند. دستور کار دشمن امروز براندازی نرم است چراکه آن‌ها هرگز امکان، توان و جرات رویایی با رزمندگان ما را ندارند و در صدد هستند با اعمال فشار‌های حداکثری و استفاده از تمام ظرفیت‌هایی که در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی، رسانه‌ای و... در اختیار دارند مانع از رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف والایش شوند.

وی خاطرنشان کرد: تمام دشمنان قسم خورده نظام اسلامی امروز شمشیر از رو بستند و همه دور هم جمع شدند که البته چهره هایشان برای ملت با بصیرت ایران اسلامی آشناست و دنبال این هستند که ما را از داشته هایمان محروم کنند تا ما دچار غفلت، سختی و زحمت شویم. دشمن به دنبال برگشتن ما از دین است، اما همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره فرمودند؛ اگر مومن بمانیم دشمن هرگز یارای مقابله با ما را نخواهد داشت. راهبرد دشمن مشخص است و به همین دلیل ما باید همه دست ‍به‍ دست هم دهیم تا یک بار دیگر دوران پرافتخار و پرشکوه دفاع مقدس را تکرار کنیم. در دوران دفاع مقدس علیرغم اینکه ما از نظر عِدّه و عُدّه ضعیف‌تر از دشمن بودیم، اما توانستیم سربلند بیرون بیاییم و بر دشمن پیروز شویم و امروز نیز دقیقاً همه ما باید دست‍ به‍ دست هم دهیم تا مثل آن دوران بر دشمن فائق بیاییم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار