ما مقاوم هستیم/ راوی دفاع مقدس:

راهیان نور پرورش دهنده شهدای مدافع حرم است

«یکتا» از راهیان نور به عنوان چشمه زمزم انقلاب یاد و گفت: راهیان نور پرورش دهنده شهدای مدافع حرم است.
کد خبر: ۵۶۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ - 09December 2022

راهیان نور پرورش دهنده شهدای مدافع حرم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حاج «حسین یکتا» از راویان دفاع مقدس در هفتمین یادواره شهید مدافع حرم حاج عبدالرحیم فیروز ایادی در مسجد سعادت مهر اباد نکا اظهار داشت: پرچم شهدا همواره بالا و دیدنی است.

وی با اشاره به اینکه در هر عملیاتی مهم و چنانچه سخت نام حضرت زهرا (س) به عنوان رمز عملیات به کار گرفته می‌شد شروع ایام فاطمیه را نشانه فتح و نصرت دانست و افزود: به زودی بساط جریانات اغتشاش برهم زده خواهد شد.

این راوی دفاع مقدس همچنین با اشاره به اینکه شهید فیروزآبادی و دیگر شهدای مدافع حرم تربیت‌شدگان مکتب شهدا و فاطمیه هستند گفت: هنوز به درستی از شهدای هشت سال دفاع مقدس رونمایی نشده است که نوبت به شهدای مدافع حرم و سپس به شهدای امنیت برسد.

وی از راهیان نور به عنوان چشمه زمزم انقلاب یاد و بیان کرد: جوش و خروش این چشمه زمزم انقلاب برچیدن شدن بساط فتنه از جامعه است.

به گفته این راوی برجسته دفاع مقدس، راهیان نور پرورش دهنده شهدای مدافع حرم است.

یکتا ادامه داد: به برکت خون شهدا که یک قطره از آن به هدر نمی‌رود کید و مکر دشمنان آشکار و عوامل آن مشخص است.

این یادگار دفاع مقدس یادآور شد: دشمن امروز بساط فتنه را برپا کرد که حال دختر پسر‌های ما را خراب کند، چون دیروز در پشت دیوار‌های بصره بودیم و امروز در پشت دیوار‌های بیت المقدس رسیدیم و یقه صهیونیست‌ها را گرفتیم آن‌ها در حال خفه شدن هستند و گرد و خاک به پا می‌کنند.

وی اشاره به اینکه دهه نود‌ها و دهه هشتادی‌ها تربیت شده انقلاب هستند و به قله‌های نور خواهند رسید، گفت: پرچم شهدای ما در حال بالا رفتن است و این خون‌ها یک قطره آن به هدر نخواهد رفت دشمن درصدد است که اوج نشینان را به سطح نشینان بیاورد باید هوشیار بود تغییر تحوالات و اتفاقات خوبی در راهست‌ی ایران اسلامی امروز قطب نمای منطقه را در دست دارد.

یکتا خاطرنشان کرد: خدا به خون شهدا نظر خواهد کرد شهدا ولایت پذیری امام زمان را تمرین کردند و نیز ما باید ولایت‌پذیری امام زمان را از طریق ولایت رهبر معظم انقلاب تمرین کنیم. آنانی که پای دین خدا بودند همواره ولایتمدار بودند و حضرت فاطمه نماد عینی مدافع ولایت بود.

در پایان ابن مراسم از کتاب «فرزند صبح» به قلم «فاطمه ابراهیمی» و پژوهش «سیده معصومه محمدپور» که از سوی انتشارات «سرو سرخ» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به چاپ رسیده است رونمایی و از نویسنده و پژوهشگر آن تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار