دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان مطرح کرد؛

دانشجو موتور محرک و نیروی پیشران جامعه

«حمیدی» گفت: دانشجو موتور محرک و نیروی پیشران جامعه است و دانشگاه با تربیت دانشجویان خدمات غیرمستقیم بسیاری داشته است.
کد خبر: ۵۶۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 09December 2022

دانشجو موتور محرک و نیروی پیشران جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «حسین حمیدی» دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان امروز (جمعه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: فتنه و جنگ نرم بهترین ابزار استکبار جهانی برای انحراف دل و ذهن‌های جوانان پاک و معصوم است و دانشجویان با مطالبه‌گری و دغدغه‌مندی نسبت به جامعه قطعا موجب پیشرفت کشور خواهند شد.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد است تا امید دانشجویان را برای ساختن ایران قوی بگیرد، عنوان کرد: دشمن به دنبال گرفتن قدرت تشخیص از دانشجو است و هر فردی که بخواهد جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد، برنامه‌ای برای سکوت و انحراف دانشجویی خواهد داشت.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان بیان کرد: دانشجوی جامعه باید برای تغییرات بزرگ و اثرگذاری مطلوب در جامعه تربیت شود. در اتفاقات اخیر شاهد بودیم که دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی، سخت جلوه دادن مشکلات و ناتوانی در حل مسائل بود تا دانشجویان و آرمان‌خواهان جامعه را به انزوا بکشاند.

حمیدی با اشاره به اینکه دانشجویان در راستای مهار ویروس کرونا، ساخت واکسن و کمک به کادر درمان، پیش قدم بودند، اضافه کرد: دانشجویان ایرانی در رشته‌های ژنتیک و سلول‌های بنیادین، دارای رتبه دوم جهان و در علم نانو در رتبه‌های ابتدایی این علم هستند. 

وی با بیان اینکه دانشگاه مکانی برای تولید فرهنگ و بازنشر در جامعه است، یادآور شد: دانشجو موتور محرک و نیروی پیشران جامعه است و دانشگاه با تربیت دانشجویان خدمات غیرمستقیم بسیاری داشته است. دانشجویان انقلابی، قشر فرهیخته جامعه و دغدغه‌مندان تعهد می‌دهند که در مسیر پیشرفت، تعالی و ساخت ایران قوی و برای تحقق عدالت و ستاندن حق مظلوم لحظه‌ای دست از تلاش برندارند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها