مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

خواسته دشمن انحراف افکار عمومی از قدرت واقعی امروز ایران است

سردار مرادحاجتی گفت: شلوغی های اخیر نباید باعث شود که پیشرفت های امیدوار کننده دولت در حاشیه قرار بگیرند چون خواسته دشمن انحراف افکار عمومی از قدرت واقعی امروز ایران است. 
کد خبر: ۵۶۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ - 10December 2022

خواسته دشمن انحراف افکار عمومی از قدرت واقعی ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در آستان متبرک امامزاده عبدالله و در یادواره سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در جمع 500 نفری مردم ولایی بندر هندیجان و دیلم به تهدیدات جنگ نرم اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در جنگ اخیر هر چه توان داشته را به میدان فرستاده چون در همه نبردهای قبل محکوم به شکست شد.

وی افزود: مردم ما بارها نشان داده اند که هویت و دیانت ملی و دینی شان را دوست دارند و حاضرند برای آب و خاک و اعتقادات شان از جان هم هزینه کنند ولی این ها دلیل نمی شود که از مطالبات برحق آن ها چشم پوشی کنیم بلکه برعکس باید دوچندان به این ملت عزیز و نجیب خدمت کرد.

سردار مرادحاجتی گفت: مسئولی که فراموش کند صندلی اش مرهون خون پاک شهدا و جایگاهش محصول 8 سال دفاع مقدس است نمی تواند خدمتگزار خوبی برای این ملت بی نظیر و انقلابی باشد. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: داشتن سواد رسانه ای و بینش انقلابی مهمترین ابزار و سلاح برای کسانی است که صاحب موقعیت، جایگاه و میکروفون برای جهاد تبیین هستند. جهاد تبیینی که می تواند بزرگترین راهبرد و پاتک ما به هجمه های دشمنانی باشد که با تغییر تاکتیک به نبرد با ملت و نظام ما آمده اند.

وی افزود: شلوغی های اخیر نباید باعث شود که پیشرفت های امیدوار کننده دولت در حاشیه قرار بگیرند چون خواسته دشمن انحراف افکار عمومی از قدرت واقعی ایران است. 

سردار مرادحاجتی یادآور شد: حجاب تنها یک بهانه است چون موضوع حجاب، عفت و غیرت متعلق به دوران اسلام نیست بلکه تاریخ چند هزار ساله ایران نشان داده که این ملت برای خانواده و زن، منزلت و قداستی دیرینه متصور بودند و هرگز زیر بار بی حیایی ناشی از فرهنگ ولنگار غرب نمی روند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار