تلاش آمریکا برای آغاز جنگ آخرالزمانی

یک افسر بازنشسته ارتش آمریکا درباره طرح‌های خطرناک دولت این کشور جهت آغاز جنگ آخرالزمانی هشدار داد.
کد خبر: ۵۶۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 10December 2022

تلاش آمریکا برای آغاز جنگ آخرالزمانیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه روسیا الیوم، «داگلاس مک‌گرگور» افسر بازنشسته ارتش آمریکا در جریان گفت‌وگو با شبکه Judging Freedom در یوتیوب، اظهار داشت: روسیه هرگز زیر بار سیاست یکجانبه گرایی آمریکا برای سیطره بر جهان نمی‌رود.

مک‌گرگور با اشاره به اینکه آمریکا پس از پایان جنگ سرد اقدام به سوء استفاده از نفوذ خود در اقصی نقاط جهان کرده، افزود: ما مدتی طولانی از مجازات جان سالم به در بردیم، اما من معتقدم روسیه (در تحولات جنگ اوکراین) در حال ترسیم یک خط قرمز است و می‌خواهد به آمریکا بگوید که از این پس دیگر اجازه نمی‌دهیم ما را بیش از این اذیت کنید و در تنگنا قرار دهید!

افسر بازنشسته ارتش آمریکا ادامه داد: جهان هم اکنون در وضعیت جنگ جهانی قرار ندارد، اما اگر آمریکا به روسیه این پیام را بدهد که خواهان استفاده از تسلیحات اتمی است، پس ما در واقع آن‌ها را به آرماگدون (جنگ آخر الزمانی) دعوت کرده‌ایم.

پیش از این نیز، «سرگئی لاوروف» وزیرخارجه روسیه در سخنانی گفته بود: ناتو شرایط را به سوی از سرگیری جنگ سرد سوق داده است، آن‌ها در تلاش برای نگه داشتن روسیه در خارج از اروپا، بقای آمریکا در داخل اروپا هستند و این در شرایطی است که اتحادیه اروپا در وضعیت فعلی کاملا تحت سیطره واشنگتن قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها