نگاهی کوتاه به زندگینامه شهید «ابراهیم شیخ»

«ابراهیم شیخ» 10 بهمن 1360 در شهر گنبد به دنیا آمد و در تاریخ 19 آذر 1382 در منطقه میرجاوه پاسگاه رباط به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱ - 14December 2022

فرازی از زندگی نامه شهید سرباز «ابراهیم شیخ» //سلام// تنظیم خبر ایراد دارد// عکس کشیده شده است///

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، ‌«ابراهیم شیخ» فرزند علی در تاریخ 1360/10/13 در شهر گنبد چشم به جهان گشود. وقتی به سن 7 سالگی رسید، روانه مدرسه ابتدایی محل سکونت خود شد.

وی از همان ابتدای ورود به مدرسه و حتی در مقاطع تحصیلی بالاتر همواره نگران اوضاع اقتصادی پدر و مادر زحمت‌کش خود بود و البته در تمام مدتی که در امر تحصیل مشغول بود، زمان باقی مانده روز را در کنار خانواده به کار و تلاش مشغول بود و هر آنچه در توان داشت برای تامین آسایش پدر و مادر خود بکار می‌گرفت.

ابراهیم در طول زندگی با برکت خود و از زمانی که دستان کوچکش توان کار کردن پیدا کرد در کنار پدر و مادر خود ایستاد و در جهت امرا و معاش آنها کوشید تا اینکه سر انجام موعد خدمت سربازی ایشان فرا رسید و لذا این فرزند صالح باید قدم در راه پر افتخار دیگری می‌گذاشت.

بعد از فرا رسیدن موعد خدمت سربازی و طی دوره آموزشی، به منطقه عملیاتی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان اعزام شد. گروهبان‌ یکم ابراهیم شیخ بعد از اعزام به محل خدمت با تمام توان و از صمیم قلب مشغول انجام وظیفه بود تا اینکه سر انجام در تاریخ 1382/9/19 در جریان درگیری مستقیمی که بین سربازان اسلام با اشرار مسلح میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان روی داده بود، مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفت و روح بلندش به سوی معبود پرواز کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها