رئیس شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم بازگویی شرارت‌های آمریکا برای نسل جوان/ نقش جوانان در انقلاب اسلامی انکارناپذیر است

چمران گفت: جنایات و شرارت‌های آمریکا باید برای نوجوانان و جوانان امروز بازگویی شود.
کد خبر: ۵۶۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 10December 2022

جنایات و شرارت‌های آمریکا برای نوجوانان و جوانان بازگویی شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مهدی چمران» عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت تبیین و بازخوانی خیانت‌ها و شرارت‌های آمریکا برای نوجوانان و جوانان، اظهار داشت: اگر موضوع تبیین به صورت درست عملیاتی می‌شد حوادث و اغتشاشات امروز رقم نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه اگر حقایق و موضوعات مختلف به خوبی برای جوانان تبیین می‌شد و آن‌ها آگاه و هوشیار می‌شدند، تصریح کرد: اگر تبیین و روشنگری در جوانان رخ می‌داد، همین گروه اندک هم به این اغتشاشات روی نمی‌آوردند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه نقش جوانان در انقلاب اسلامی نقش انکارناپذیری است، خاطرنشان کرد: ما در انقلاب دیدیم که نقش جوانان به چه میزان مهم بود. بنده خودم در زمان انقلاب شاهد تصمیمات، اقدامات و تحرکات جوانان بودم که موضوعات را دنبال و برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کردیم.

چمران تاکید کرد: ما باید روی این دو قشر سرمایه‌گذاری کنیم، متاسفانه دشمن در این کار سرمایه‌گذاری کرده و از آن بهره‌برداری می‌کند؛ همین بهره‌برداری‌های رسانه‌ای که دشمنان از فضای داخلی کشور می‌کند، از سرمایه‌گذاری‌های سنگین و مدت‌دار آن‌ها به شمار می‌رود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها