رئیس جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

اولویت هلال احمر، جذب حداکثری داوطلبان تا پایان سال

کولیوند گفت: امسال سال افزایش داوطلبان است و تا آخر سال برای جذب حداکثری داوطلبان هلال احمر اقدام می‌کنیم.
کد خبر: ۵۶۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ - 10December 2022

اولویت هلال احمر، جذب حداکثری داوطلبان تا پایان سالبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در نشست پیشکسوتان، داوطلبان و جوانان هلال احمر شهرستان اسدآباد ضمن تبریک روز جهانی داوطلب اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم فرموده: «ان الله یحب المحسنین». پس خوشا به حال شما که بی مزد و منت خدمت داوطلبانه خود را برای رضای خدا در جمعیت هلال احمر انجام می‌دهید.

کولیوند ادامه داد: از همه شما جوانان تقاضا دارم گر روزی حتی کارمند رسمی هلال احمر هم بودید؛ بخشی از زندگی و وقت خود را صرف برنامه‌های داوطلبانه و خارج از وظیفه کاری برای کمک به مردم کنید.

رئیس جمعیت هلال احمر با تشریح برنامه تأمین نیروی انسانی داوطلب جمعیت هلال احمر گفت: امسال سال افزایش داوطلبان است و تا آخر سال برای جذب حداکثری داوطلبان هلال احمر اقدام می‌کنیم. سال آینده را به آموزش می‌پردازیم و ۱۴۰۳ فصل به‌کارگیری این اعضا در برنامه‌های متنوع جمعیت خواهد بود.

وی تاکید کرد: اکنون داوطلبان هلال احمر در بخش‌های مختلف در امداد و نجات، در کمک به تحصیلات عالیه افراد کم‌برخوردار و حتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی به مردم کمک می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر از افزایش خدمات امداد و نجات این جمعیت در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: برای پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد یک خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس را تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده تهیه و تحویل خواهیم داد.

کولیوند همچنین برای پوشش بهتر امداد و نجات زمستانه و همچنین خدمت‌رسانی بهتر به زائران عبوری اربعین حسینی با پیشنهاد فرماندار اسدآباد برای دائمی‌شدن پایگاه یک پایگاه امدادی موقت در محور اسدآباد به کرمانشاه موافقت کرد.

وی پیرامون بهبود وضعیت معیشت نجاتگران و کارکنان این جمعیت گفت: با کمک مجلس موانع سر راه جذب نجاتگران برداشته خواهد شد. همچنین در بخش کارکنان هم تدارک ویژه‌ای برای کمک به معیشت داوطلبان دیده شده است که تا آخر امثال به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار