مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

راهیان نور به یک جهش فکری و نهضت فرهنگی در حوزه تولید محتوا نیاز دارد

سردار مرادحاجتی با اشاره به اینکه هم در حوزه سخت افزار و هم نرم افزار نیاز به تجدید قوا داریم، گفت: راهیان نور به یک جهش فکری و نهضت جهادی تولید محتوایی نیاز دارد.
کد خبر: ۵۶۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 10December 2022

راهیان نور به یک جهش فکری و نهضت فرهنگی در حوزه تولید محتوا نیاز داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز میزبان سرهنگ بسیجی «مهدی امیریان» دبیر و معاونین ستاد مرکزی راهیان نور کشور بود.

وی در این دیدار، بازدید میدانی و عملیاتی دبیر، معاونین و اعضا ستاد مرکزی راهیان نور کشور از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس خوزستان را یک حرکت شایسته و راهبردی خواند و اظهار داشت: راهیان نور به یک جهش فکری و نهضت جهادی تولید محتوایی نیاز دارد.

سردار مرادحاجتی افزود: خوزستان تنها متعلق به خودش نیست بلکه مشهد شهدا و قرارگاه مشترک تمام رزمندگانی است که از سراسر کشور در این نقطه حماسه آفرینی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: همه ما در هر جایگاه و منصبی در حوزه کمک به صنعت، فن آوری و حرکت معنوی و ارزشی راهیان نور، سرباز هستیم و باید تلاش کنیم تا مسیر ارتباطی بهتری بین نسل امروز و این رسانه بزرگ ملی برقرار کنیم.

وی متذکر شد: هم در حوزه سخت افزار و هم نرم افزار نیاز به تجدید قوا داریم تا بتوانیم پاسخگوی خیل عظیم نسل نوجوان و جوانی باشیم که در قالب کاروان های مختلف راهی سرزمین های نور می شوند.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: نگاه نوین سرهنگ امیریان و جوانان مخلص فعال در ستاد مرکزی از این حیث قابل تحسین است که رویکرد محتوایی و پیوست فرهنگی به یادمان ها را بررسی می کنند. این مبحث نیاز مبرم جامعه امروزی است که مخاطب اصلی دشمنان و فضای رسانه های معاند است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: همچون گذشته پیگیر مشکلات و کمبودهای یادمان ها در استان هستیم و امیدواریم که در سال جاری شاهد فعالیت های گسترده فرهنگی و رویکرد متفاوتی برای ارائه به نسل جوان کشور در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار