مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

اتکا به ارزش‌های اسلامی و انقلابی توطئه‌های نظام سلطه را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌ها که با توسط دشمنان انقلاب اسلامی طرح‌ریزی و مدیریت می‌شد، این حقیقت ثابت شد که تنها راه مقابله با توطئه‌های نظام سلطه، اتکّا به ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جمله فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۵۶۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ - 10December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با جانبازان سرافراز «احمد خدادادی»، «غلامرضا قدمگاهی» و «محمود میرجلیلی» ضمن ادای احترام به مقام جانبازان شهید اظهار داشت: جانبازان گرانقدر نماد بصیرت و ولایتمداری هستند و با روشنگری و بصیرت خود، به مردم و مسئولان درس دشمن‌شناسی می‌دهند.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌ها که با توسط دشمنان انقلاب اسلامی طرح‌ریزی و مدیریت می‌شد، این حقیقت ثابت شد که تنها راه مقابله با توطئه‌های نظام سلطه، اتکّا به ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جمله فرهنگ ایثار و شهادت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ترویج این فرهنگ متعالی در بین جوانان و نوجوانان، می‌توانی نقشه‌های دشمنان را خنثی کند و نظام مقدس اسلامی را از گزند دسیسه‌های آن‌ها مصون بدارد.

حسن‌زاده گفت: جانبازان، آزادگان از مفاخر و ارزش‌های والای ملت بزرگ ایران محسوب می‌شوند و همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس در دفاع از کشور نقش‌آفرینی کردند امروز نیز باید اولین لبیک‌گویان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در پایان این دیدارها با اهدای لوح سپاس از فداکاری جانباز 70 درصد «احمد خدادادی»، جانباز 45 درصد «غلامرضا قدمگاهی» و جانباز 25 درصد «محمود میرجلیلی» قدردانی کرد.

اتکا به ارزش‌های اسلامی و انقلابی توطئه‌های نظام سلطه را خنثی می‌کند

اتکا به ارزش‌های اسلامی و انقلابی توطئه‌های نظام سلطه را خنثی می‌کند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار