نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیروهای انقلابی و کارآمد برای مناصب مدیریتی شناسایی شوند

آیت‌الله «محمدی لائینی» خواستار شناسایی نیروهای کارآمد و انقلابی برای تصدی مناصب مدیریتی در استان مازندران شد.
کد خبر: ۵۶۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 10December 2022

نیروهای انقلابی و کارآمد برای مناصب مدیریتی شناسایی شوندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی جبهه حامیان نیرو‌های انقلاب استان مازندران، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، با بیان این که بخشی از ناکارآمدی‌ها ناشی از عناصر موجود گذشته به شمار می‌رود، جابجایی این دسته را ضروری دانست و اظهار داشت: متأسفانه در بدنه‌های ملی، استانی و شهرستانی دارای مشکلاتی هستیم که باید رفع شود.

آیت‌الله محمدی لائینی بر لزوم وحدت بین نیروهای انقلاب تاکید کرد و جابجایی مدیران دستگاه‌های اجرایی و ارزیابی مدیران منصوب شده را لازم دانست و افزود: تغییر مقدمه‌ای برای حضور افراد انقلابی و کارآمد است.

امام جمعه ساری ادامه داد: باید افرادی که صلاحیت لازم داشته باشند را در مناصب مختلف بهره گیری کرد و باید برای کارآمدی دستگاه‌ها، نیروهای انقلاب شناسایی و بر اساس لیاقت‌ها، سطح بندی شوند.

وی خواستار شناسایی نیروهای کارآمد و انقلاب برای تصدی مناصب مدیریتی در استان شد و تصریح کرد: باید از ظرفیت جبهه حامیان انقلاب در شناسایی این مدیران بهره گیری شود.

امام جمعه ساری توجه ویژه به آموزش و پرورش و روی کارآمدن مدیران جهادی و انقلابی در مدارس را برای توسعه فرهنگ تعلیم و تربیت ضروری خواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار