نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

حمایت از برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران/ ترور ۱۷ هزار نفر گواهی بر جنایات استکبار جهانی است

سروری با بیان اینکه طی روز‌های اخیر بسیجیان و نیرو‌های انتظامی مظلومانه به شهادت رسیدند، اما نظام سلطه هیچ واکنشی نداشت، گفت: ما امروز از برخورد قاطع دستگاه قضا حمایت و از آن‌ها تشکر می‌کنیم.
کد خبر: ۵۶۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 11December 2022

حمایت از برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران/ ترور ۱۷ هزار نفر گواهی بر جتایات استکبار جهانی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز سروری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت شهادت طلبه بسیجی «حسن مختارزاده» که در حوادث اخیر توسط اغتشاشگران مجروح و پس از روز‌ها تحمل درد به شهادت رسید، اظهار داشت: کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سر دادن شعار «نه شرقی و نه غربی» مورد بغض نظام استکبار بوده و به همین دلیل دست به جنایت‌های متعددی زدند که شهادت ائمه جمعه و ۱۷ هزار شهید ترور اسنادی بر جنایت‌های استکبار جهانی و منافقین است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز بوق‌های نظام سلطه به صدا در آمده است، گفت: با اولین برخورد قاطع دستگاه قضایی با کسانی که زندگی مردم را به مخاطره انداختند، بوق‌های رسانه‌های معاند به صدا در آمده است.

وی افزود: امروز کسی که چاقو و قمه کشیده و با سلاح سرد و گرم به ماموران نیروی انتظامی حمله کرد حمایت می‌کنند و اشک تمساح می‌ریزند و سوال نمی‌کنند که چرا در کشور‌های خودشان با کسانی که به پلیس حمله می‌کنند بدترین برخورد‌ها می‌شود.

سروری اضافه کرد: چرا در رابطه با قتل «جورج فلوید» این بوق‌ها به صدا در نیامدند و جلوی چشم میلیون‌ها نفر پا بر گوی او گذاشتند و او را کشتند، اما نظام قضایی آمریکا با آن مامور برخورد نکرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طی روز‌های اخیر بسیجیان و نیرو‌های انتظامی مظلومانه به شهادت رسیدند، اما نظام سلطه هیچ واکنشی نداشت، گفت: ما امروز از برخورد قاطع دستگاه قضا حمایت و از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید به اقدامات قانونی و قضایی خود در برخورد با کسانی که به امنیت کشور ضربه زدند با قدرت و قاطعیت ادامه دهد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها