فرماندار کرمان اعلام کرد؛

حضور ۲۰ هزار زائر در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان

«بابایی» گفت: مسائل ایمنی و امنیتی برای میزبانی ۲۰ هزار زائر برای حضور در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۵۶۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 11December 2022

پیش بینی حضور ۲۰ هزار زائر در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علی بابایی» فرماندار کرمان امروز در نشست و گردهمایی موکب‌داران کشوری سومین سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» اظهار داشت: مرقد مطهر شهید سلیمانی در کرمان وجود دارد و امروز نعمت حضور سردار دل‌ها در این شهر برای همه آشکار است.

وی از تصویب 13 دی‌ سالروز شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» به عنوان روز کرمان در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان، خبر داد و گفت: پیشنهاد نامگذاری این روز به شورای فرهنگ عمومی کشور برای تصویب ارائه شده است.

فرماندار کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان، بیان کرد: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری ایام شهادت سردار دل‌ها و هفته مقاومت در کرمان انجام شده است.

وی از تشکیل 17 کمیته برای برگزاری مراسم هفته مقاومت در کرمان خبر داد و گفت: کمیته مواکب، یکی از کمیته‌هایی است که برای برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی راه‌اندازی شده است. برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام در شهر کرمان در مصلی امام علی (ع)، بیت‌الزهرا (س)، گلزار شهدا و حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

فرماندار کرمان با اشاره به اقدامات ایمنی و امنیتی، برای برگزاری برنامه‌های هفته مقاومت در کرمان، گفت: مسائل ایمنی و امنیتی برای میزبانی حداقل 20 هزار نفر در کرمان برنامه‌ریزی شده است. موکب‌داران باید مراقب اقدامات خرابکارانه و بیوتروریستی در این ایام باشند، به‌زودی دستورالعمل ایمنی به آنها ابلاغ خواهد شد و موکب‌داران تا همه موارد ایمنی رعایت نکنند از برپایی موکب آنها جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها