دبیر ستاد برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم مطرح کرد؛

برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم بخش نغمات دینی

عظیمی گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش نغمات دینی از روز شنبه ۱۹ آذر در بخش خواهران فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۵۶۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ - 11December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش نغمات قرآنی، به میزبانی استان قروین از روز گذشته کار خود را آغاز کرد.

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حالی آغاز به کار کرد که ۲۳۹ نفر در بخش خواهران و برادران در بخش نغمات دینی و قرآنی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

«علی عظیمی» دبیر ستاد برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم بخش نغمات دینی در جلسه ای با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش نغمات دینی از روز شنبه ۱۹ آذرماه در بخش خواهران فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: در این مسابقات استان قزوین میزبانی خواهران در دو رشته دعاخوانی ۱۷ نفر و در بخش تواشیح و همخوانی قرآن کریم ۱۱ گروه را بر عهده دارد.

عظیمی عنوان کرد: این مسابقات از دیروز صبح کار خود را آغاز کرده و صبح امروز نیز در رشته دعاخوانی خواهران ادامه دارد. همچنین اختتامیه مسابقات نغمات دینی و قرآنی خواهران عصر امروز در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می شود.

سخنران مراسم حجت الاسلام «عادل» معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه است و مراسم از طریق شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

همچنین نفرات برتر در هر رشته سه نفر و سه گروه همسرایی رتبه های اول تا سوم تجلیل می شوند که هدایا شامل لوح تقدیر، تندیس مسابقات و هدایای نقدی می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار