ارسال پیامک تهدید برای هزاران صهیونیست از سوی یک گروه مغربی

یک روزنامه عبری مدعی شد که روز گذشته، صد‌ها هزار صهیونیست از یک گروه مغربی درباره سفر به کشور‌های عربی، پیامک تهدید دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۵۶۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ - 11December 2022

ارسال پیامک تهدید برای هزاران صهیونیست از سوی یک گروه مغربیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت» از تهدید صد‌ها هزار شهروند صهیونیست برای هرگونه سفر به کشور‌های عربی خبر داد.

این روزنامه مدعی شد که صد‌ها هزار صهیونیست، دیروز (شنبه، ۱۰ دسامبر)، پیامک‌هایی را از یک گروه مغربی دریافت کرده‌اند و به آن‌ها هشدار داده شده که از سفر به کشور‌های عربی بپرهیزند.

بر اساس این گزارش، در این پیامک‌های تهدید، پیوند‌های کانال تلگرامی «اطلس جروب» (گروه اطلس) و یک وب‌سایت ساختگی مملو از شعار‌هایی در حمایت از فلسطینی‌ها و مبارزه با رژیم صهیونیستی نیز برای شهروندان صهیونیست ارسال شده است.

با وجود آن‌که سران رژیم صهیونیستی همواره درباره عادی‌سازی روابط با حکام عربی بزرگنمایی می‌کنند و آن را یک دستاورد مهم در راستای به رسمیت شناخته شدن در میان کشور‌های عربی می‌دانند، این امر همواره از سوی مردم کشور‌های عربی محکوم شده و اعلام می‌کنند که حاضر به پذیرش رژیمی اشغالگر نیستند.  

در همین خصوص، رسانه‌های صهیونیستی از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، هنگام پوشش اخبار مربوط به این مسابقات بار‌ها از خصومت و نفرتی که صهیونیست‌ها در قطر با آن مواجه هستند،  ابراز ناراحتی کرده‌اند.

خبرنگاران صهیونیست اذعان دارند که میزان نفرت از «اسرائیل» در جهان عرب را به وضوح در جریان این مسابقات درک کرده‌اند و باور دارند که مردم در کوچه و خیابان نیز مانند دولت‌ها و حکامشان از «اسرائیل» متنفرند.

مغرب در دسامبر ۲۰۲۰ با حمایت و پافشاری دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، اقدام به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی کرد و ترامپ نیز در مقابل اعلام کرد که حاکمیت مغرب بر صحرای غربی را به رسمیت شناخته است. هرچند که فعالان حقوق بشر مغربی و برخی از شخصیت‌های سیاسی این تصمیم را به شدت محکوم کردند و این اقدام را غیراخلاقی و خیانت به آرمان فلسطین خواندند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها