پیکر شهید «مختارزاده» در حرم حضرت معصومه (س) خاکسپاری می‌شود

پیکر مطهر طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» فردا دوشنبه ۲۱ آذر از مصلای قدس تشییع و در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تدفین می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 11December 2022

پیکر شهید «مختارزاده» در حرم حضرت معصومه (س) خاکسپاری می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت طلبه بسیجی شهید حسن مختارزاده امشب با حضور جمعی از مسئولان در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در حاشیه این مراسم و بنا بر درخواست خانواده معظم شهید و موافقت آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، پیکر مطهر شهید مختارزاده که قبلا اعلام شده بود در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) دفن می شود، در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) خاکسپاری خواهد شد.

پیکر مطهر شهید فردا ساعت ۱۴:۳۰ از مصلای قدس قم به سمت حرم مطهر تشییع می‌شود؛ مراسم بزرگداشت شب اول شهادت شهید مختارزاده نیز فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می شود.

شهید حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم و اصالتا اهل آذربایجان شرقی بود که از سال ۱۳۹۸ به عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول‌الله (ص) حضور داشت.

این شهید عزیز روز ۲۶ آبان همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان بوده است که بر اثر روغن و گازوییل ریخته شده در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود.

شهید مختارزاده روز جمعه ۱۸ آذر پس از ۲۲ روز بستری در یکی از بیمارستان‌های تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار