یادداشت/ سعید شهرابی فراهانی

پروژه ققنوس در مراحل آخر سقوط

زخم‌های عمیق و عفونی بر پیکر روح انقلاب و وطن مگر با برخورد قاطع و بدون اغماض با کشور‌ها و سرویس‌های آدمکش بدنام غربی، عبری، عربی درمان نخواهد شد.
کد خبر: ۵۶۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ - 12December 2022

پروژه ققنوس در مراحل آخر سقوطگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- سعید شهرابی فراهانی تحلیلگر مسائل بین الملل؛ زخم‌های عمیق و عفونی بر پیکر روح انقلاب و وطن درمان نخواهد شد مگر با برخورد قاطع و بدون اغماض با کشور‌ها و سرویس‌های آدمکش بدنام غربی، عبری، عربی و پیاده نظام آن‌ها اعم از منافقین، سلطنت‌طلب، تجزیه‌طلبان مانند: کومله، حدکا، الاحوازیه، جندالشیطان و الظلم، جریان نفوذ، فتنه و به موازات، ریشه‌یابی ناهنجاری‌های اجتماعی، اقتصادی و درمان آن.

جامعه اطلاعاتی کشور و مدافعان وطن در خط مقدم و زیر سخت‌ترین فشارها، به وظیفه ذاتی خود عمل کردند، و حالا نوبت قوای سه‌گانه مجریه، مقننه، قضائیه و ارگان‌ها، سازمان‌ها، مسئولان حوزه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است تا یا به‌روز رسانی خود، به سوالات، دغدغه‌ها، شبهات نسل جدید پاسخ بدهند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. خواهشمندیم هر کسی تکلیف خود را به درستی انجام بدهد تا دوباره انباشت نارضایتی اقتصادی و معیشتی، ناهنجاری اجتماعی و کم‌کاری‌های فرهنگی و تبلیغاتی درحوزه امنیتی پدیدار نگردد.

هشدار، اول؛ اینکه دشمن قسم خورده ایران از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا ضربه‌ای مختصر وارد پیکره و شریان‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کنند، لذا هوشیاری در هر زمان و مکان لازمه اقدامات تکمیلی است دوم، تمام کشور‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن اعم از عبری، غربی و عربی که در بحران آفرینی در امنیت ملی کشور و در کشته سازی، ریختن خون هموطنان نقش داشتند به شدت در آینده‌ای بسیار نزدیک عاقبت بدی در انتظار آنها خواهد بود.

هر که بادبکارد طوفان درو می‌کند.

اما ناتو و کشور‌های اروپایی متوجه باشند که مرز‌های شمالغربی ایران، برای حرکات رونالدینویی آنان در برابر روسیه مناسب نیست و بهتر است اختلافات تاریخی‌شان را در جای دیگری حل و فصل کنند.

فاکتور و صورت‌حساب رژیم صهیونیستی هم جداست؛ آمریکا نیز هکذا.

بر اساس برخی اخبار، منطقه جنوب غرب آسیا، و علی‌الخصوص خلیج‌فارس از ۲۷ام آذرماه به بعد، وضعیتی کم‌نظیر را تجربه خواهد کرد.

ایران به جریانات فرامنطقه‌ای و علی‌الخصوص فرماندهی سنتکام هشدار داده که در صورت تدوام اقدامات تروریستی علیه منافع و امنیت ملی کشور، با مقابله به مثل بازدارنده ایران مواجه خواهند شد.

هیچ کس نیاید قاطعیت جمهوری اسلامی ایران تمامیت ارضی ما را بیازماید چرا که پاسخی سخت، دردناک و فراموش نشدنی و درس عبرت در تاریخ دریافت می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها