برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در اردبیل

همایش ایثارگران، پیشکسوتان و فرماندهان بسیج در موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار و از کتاب «اولین مربی» رونمایی شد.
کد خبر: ۵۶۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ - 12December 2022

برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس و رونمایی از متاب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز (دوشنبه) همایش ایثارگران، پیشکسوتان و فرماندهان بسیج استان اردبیل در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار و از کتاب «اولین مربی» مجموعه خاطرات سروان بازنشسته ارتش «محمد صادق جاهد» به عنوان اولین مربی آموزش رزمی و نظامی بسیجیان استان اردبیل به کوشش «شاهد مجتهدزاده اردبیلی» از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل رونمایی شد.

در این مراسم، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام عسگر کریمیان» از فرماندهان و آزادگان دوران دفاع مقدس طی سخنانی کوتاه، جهاد تبیین را وظیفه ای شرعی و ملی و همگانی دانست و بر تلاش در این راه تأکید کرد.

وی افزود: جنگ امروز دشمنان انقلاب و نظام جنگ ادراکی و شناختی و در حقیقت یک جنگ ترکیبی تمام عیار است و باید در این جنگ هوشیارانه عمل کنیم.

در ادامه مراسم، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رحیم نوعی اقدم» از فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس و جبهه مقاومت گفت: اتخاذ شیوه جنگ ترکیبی امروز دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حاصل شکست های پی در پی و مختلف آنان از فرزندان غیور این مرز و بوم است و نشانه ای از ضعف و زبونی استکبار در برابر جبهه حق می باشد.

وی افزود: فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند جهاد رزم نظامی و بلکه حساس تر از آن و واجب در اطاعت است و غفلت از آن جبران ناپذیر خواهد بود.

سردار نوعی اقدم اظهار داشت: هدف دشمن از ایجاد ناامنی و اغتشاش و تضعیف انقلاب و نظام، از بین بردن و یا تضعیف ایران قوی است که قدرت آن باعث بیداری ملت های مظلوم و ستمدیده عالم شده و رسوایی قدرت های پوشالی را نیز در پی داشته است.

وی عنوان داشت: جهاد تبیین خنثی کننده تمام دسیسه های نوین و نرم دشمنان است و بنابر این وظیفه آحاد ملت قدم برداشتن در این نهضت روشنگری و بصیرت افزایی است.

در پایان از کتاب اولین مربی رونمایی و از راوی و نویسنده کتاب نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار