مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

پیشکسوتان فرهنگ و هنر در واقع گنجینه‌های فراموش نشدنی استان هستند

سرهنگ پاسدار امیری مقدم گفت: پیشکسوتان فرهنگ و هنر در واقع گنجینه‌های فراموش نشدنی استان هستند، تجلیل و تکریم این پیشکسوتان وظیفه عمومی است.
کد خبر: ۵۶۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹ - 12December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، عصر امروز (دوشنبه) به همراه «محسن نجفی» مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین از شاعر پیشکسوت استاد «سیداسماعیل سکاک» عیادت و دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، در این دیدار اظهار داشت: پیشکسوتان فرهنگ و هنر  در واقع گنجینه های فراموش نشدنی استان هستند و تجلیل و تکریم این پیشکسوتان وظیفه عمومی است و همه مسئولین به مناسبت های مختلف با حضور در منازل گنجینه های استان ضمن تکریم از این بزرگان برای نسل های آینده نیز الگوسازی کنند.

وی افزود: مدنظر قرار دادن تلاش‌های پیشکسوتان مسیر آیندگان را هموارتر می‌کند و باعث امیدواری بیشتر آنان می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد:  فرهنگ در این سرزمین شهیدپرور به عنوان یک شاخصه بسیار قابل توجه محسوب می‌شود و تمام جهان، ما ایرانیان را با آثار فرهنگی شاخص و برجسته می‌شناسند.

سرهنگ پاسدار امیری مقدم با بیان اینکه سوژه‌های بسیار زیادی برای شاعران و نویسندگان در حوزه ادبیات پایداری و شعر دفاع مقدس وجود دارد ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حادثه عاشورا فقط یک نصفه روز بود که معارف شیعه را برای هزار و چهارصد سال شکل داد و هشت سال دفاع مقدس هم از همین معارف نشأت گرفته است.

در پایان سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین از  «سیداسماعیل سکاک» از شاعر پیشکسوت تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار