استاندار فارس:

دانشگاه‎‌ها، مراکز علمی و مذهبی جهاد تبیین را فراموش نکنند

«ایمانیه» گفت: اگر دانشگاه‎‌ها، مراکز علمی و مذهبی، در توضیح دادن و تبیین فرهنگ دینی و ملی برای نسل جوان و در یک کلام در جهاد تبیین به درستی عمل کرده بودند، امروز شاهد برخی رفتارها از سوی دشمنان انقلاب نبودیم.
کد خبر: ۵۶۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ - 12December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز دوشنبه ۲۱ آذر در سومین جلسه هماهنگی تدوین سند توسعه علمی فارس با اشاره به ناآرامیهای اخیر در کشور گفت: اگر دانشگاه‎‌ها، مراکز علمی و مذهبی، در توضیح دادن و تبیین فرهنگ دینی و ملی برای نسل جوان و در یک کلام در جهاد تبیین به درستی عمل کرده بودند، امروز شاهد برخی رفتارها از سوی دشمنان انقلاب نبودیم.

استاندار فارس ضمن در این نشست ابتدا با مقایسه جایگاه زن در کشورهای اسلامی و غربی و یادآوری اینکه به گواه تاریخ، قبل از اسلام دختران را زنده به گور می‌کردند تاکید کرد ایرانیان پیرو دین و آئینی هستند که بالاترین جایگاه را به بانوان اختصاص داده است.

ایمانیه در پایان با تاکید براینکه نسبت به جوانان و نوجوان ایران اسلامی، کوتاهی کرده‌ایم و بی شک باید محضر خداوند پاسخگو باشیم از مدیران استان خواست در تبیین فرهنگ دینی و ملی به نسل نوجوان و جوان بکوشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها