نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

قوه قضائیه با اغتشاشگران و مخلان امنیت برخورد کند

ایزدپناه با تاکید بر اینکه اغتشاشگران پادو‌های جیره‌خوار آمریکا، اسرائیل و عربستان هستند، گفت: قوه قضایه باید با اراذل اوباش و اغتشاشگرانی که امنیت و آرامش مردم را سلب کرده‌اند به شدت برخورد کند.
کد خبر: ۵۶۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 13December 2022

قوه قضائیه با اغتشاشگران و مخلان امنیت به شدت برخورد کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «عبدالله ایزدپناه» نمانیده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار داشت: قوه قضایه باید با اراذل اوباش و اغتشاشگرانی که امنیت و آرامش مردم را سلب کرده‌اند به شدت برخورد کند.

نماینده مردم ایذه و باغملک با تاکید بر اینکه دستگاه قضا باید اغشاشگران و آشوبگران را در هر مکانی که حضور دارند، پیدا کرده و با آن‌ها برخورد کند، افزود: حساب و کتاب اغتشاشگران با معترضین متفاوت است؛ مردم حق اعتراض دارند و می‌توانند اعتراضات خود را به شکل منطقی و صحیح در چارچوب قانون اساسی اعلام کنند.

ایزدپناه تصریح کرد: کسانی که نسبت به برخی مسائل اعتراض دارند، طبق قانون می‌توانند تجمع داشته باشند؛ قانون همه این مسائل را پیش بینی کرده است. اما اینکه عده‌ای از این این تجمعات سو استفاده کنند و تجمعات و اعتراض به حق مردم را به آشوب بکشانند و کشته سازی کنند، این‌ها مردم نیستند بلکه اغتشاشگران و پادو‌های دشمن و جیره خوار آمریکا، اسرائل و عربستان هستند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دستگاه قضا باید با اغتشاشگرانی که جان مردم را گرفتند و امنیت مردم را بهم زدند برخورد قاطع کند، گفت: قوه قضائیه باید بین آن‌هایی که اعتراض دارند و اغتشاش کردند تمایز قائل شود و مطابق قانون آنچه که قانون پیش بینی کرده است با آنان برخورد کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار