رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ابعاد فعالیت‌های بسیج در گام دوم انقلاب/ جهاد تبیین اولویت بسیج است

سردار «سلیمانی» جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت را سه عرصه خدمت بسیج در گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین، برجسته‌ترین بعد جنگ شناختی و مواجهه با تلاش دشمن است.
کد خبر: ۵۶۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ - 13December 2022

سردار غلامرضا سلیمانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان اظهار داشت: از روزی که امام عظیم‌الشأن، به تعبیر رهبر انقلاب از سوی خداوند، شجره طیبه بسیج را بنیان گذاشتند، تا دوران دفاع مقدس که ملت ایران از مسیر این شجره طیبه فرهنگ عاشورا را در میدان نبرد به مکتب دفاعی انقلاب اسلامی تبدیل کرد، و پس از آن تا چهل‌سالگی و آغاز گام دوم انقلاب، این نهاد در عرصه‌های مختلف بنا به نیاز و شرایط توسعه یافته، همواره نقش‌آفرینی کرده و درخشیده است.

سردار سلیمانی ادامه داد: رسالتی که امروز در گام دوم انقلاب اسلامی به دوش ما است، چشم‌انداز سند اعتلای بسیج است که به تصویب رهبر انقلاب رسیده و به‌عنوان یک فرمان، در حال اجراست.  

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این سازمان به‌عنوان سطح راهبردی تحقق فرمان اعتلای بسیج، تکلیفی سنگین دارد، افزود: خوشبختانه ما همواره از پشتیبانی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برخوردار بوده‌ایم.  

وی با اشاره به کارنامه اقدامات نماینده پیشین ولی‌فقیه در سازمان بسیج گفت: حجت‌الاسلام «تویسرکانی» در طول بیش از ۱۰ سال گذشته، تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوانی را در کارنامه بسیج ثبت و ضبط کرد. ما همواره از نظرات هوشمند و کارشناسی ایشان استفاده می‌کردیم و ایشان، گام‌به‌گام در کنار نقش‌آفرینی بسیجیان حضور داشتند.

سردار سلیمانی همچنین هماهنگی، همدلی و همراهی به‌صورت برجسته و بی‌نظیر را از ویژگی‌های مهم حجت‌الاسلام تویسرکانی برشمرد و ورود حجت‌الاسلام «رضایی» به سازمان بسیج مستضعفین را گرامی داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خود را موظف به پشتیبانی از حوزه نمایندگی ولی‌فقیه می‌دانیم و سعی وافری انجام خواهیم داد تا حجت‌الاسلام رضایی در انجام رسالت‌ خود مشکلی نداشته باشند، تأکید کرد: باید بیشتر از گذشته همراهی، همدلی و یکی‌بودن خود را نشان بدهیم.  

وی با اشاره به جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت به‌عنوان سه عرصه خدمت بسیج در گام دوم انقلاب گفت: جهاد تبیین، برجسته‌ترین بعد جنگ شناختی و مواجهه با تلاش دشمن است. هنوز جهاد تبیینی که مورد نظر رهبر انقلاب و متناسب با یورش‌های دشمن است، شکل نگرفته و تحقق این امر، ضروری است.  

سردار سلیمانی با بیان اینکه امسال، اولین سال قرن پانزدهم هجری شمسی است و امام خمینی (ره) از آن، وعده پیروزی‌های بزرگ دادند، عنوان کرد: آن چیزی که امام راحل (ره) وعده آن را دادند، وعده‌های بزرگ‌تری است و یکی از مصداق‌های آن، نابودی رژیم موقت صهیونیستی است.  

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار