یادداشت/

تکریم خانواده‌های شهدا سیره و منش انقلابی است

تکریم شهدا و خانواده‌های معظم آنان منش و سیره انقلابی و درس آموز و مورد سفارش اولیاء و بزرگان دین است.
کد خبر: ۵۶۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۱ - 17December 2022

تکریم خانواده‌های شهدا سیره و منش انقلابی استگروه استان‌های دفاع‌پرس - حجت‌الاسلام «محمدرضا قاسمی‌نیا» معاون سوادآموزی استان قم؛ عزت اقتدار و آبروی ایران اسلامی و امنیت، پیشرفت، آبادانی کشور امروز مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با جان و دل حماسه جاویدان دفاع مقدس را رقم زدند.

در هشت سال دفاع مقدس شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران که برای دفاع ازارزش‌های اسلامی و خاک کشورمان قدم به جبهه گذاشتند، غیرت، مردانگی و رشادت را به معنی تمام کلمه عینیت بخشیدند.

درخت تنومند انقلاب اسلامی امروز در اعماق وجود انسان‌های آزاده جهان ریشه دوانده است و بیداری اسلامی رابه ارمغان آورده است، این عزت و اقتدار همگی در سایه برکات خون پاک شهدا و ایثارگران است. از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، قم شهر قیام و اقامه است و به طور قطع دعای خیر خانواده‌های شهدا و ایثارگران و آزادگان عزیز بدرقه راه خدمتگزاری کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص در شهر کریمه اهل بیت (س) خواهد بود.

حضرت امام خمینی (ره) نیز فرمودند خانواده شهیدان چشم و چراغ این ملت و مایه برکت و سرمایه‌های بی بدیل و تمام نشدنی هستند که افتخارات و سربلندی همه ما به واسطه دعای خیر آنهاست. عزم جانبازان و خانواده شهدا و ایستادگی در پای ارزش‌های انقلاب اسلامی و صبر و بردباری و استقامت آنان روحیه خدمت و تلاش شبانه روزی را در مسئولان تقویت و تاکید می‌کند.

تکریم شهدا و خانواده‌های بزرگوار آنان به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌ بیت (ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تاکید شده و باید به عنوان یک فریضه اسلامی انقلابی و درس آموز به آن نگاه کرد.

امید است که بتوانیم با خدمتگزاری مخلصانه به مردم این دیار شهید پرور و عالمان بصیر و دیدار با خانواده شهدا رهرو صدیق راه نورانی ۶ هزار و ۹۰ شهید والامقام استان بخصوص ۹ شهید نهضت سوادآموزی قم، شهدای دفاع مقدس، سلامت، دفاع از امنیت، دفاع از حرم و... بوده و مقام آنان را ارج نهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار