معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تاکید کرد؛

ضرورت استقبال باشکوه از شهدای گمنام در استان اصفهان

«جان نثاری» گفت: آمادگی همه جانبه برای استقبال با شکوه از شهدای گمنام در استان اصفهان امری ضروری است.
کد خبر: ۵۶۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 13December 2022

استقبال با شکوه از شهدای گمنام در استان اصفهانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان نثاری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به میزبانی استان اصفهان از 13 شهید گمنام در ایام فاطمیه اظهار داشت: حضور شهدای گمنام افتخار و توفیق بزرگی برای مردم استان اصفهان است. شهدا تمام وجود خود را برای دین فدا کردند باید آماده باشیم که استقبال باشکوهی از بهترین بندگان خدا داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه حضور شهدا در جامعه مایه خیر و برکت است و به جامعه امید، نشاط و حرکت روبه جلو می‌دهد، عنوان کرد: مردم استان اصفهان همواره با حضور خود در مراسم شهدا نشان داده‌اند پیرو راه شهدا و ولایت هستند و در ایام فاطمیه امسال که باز همچنین افتخاری سهم استان شده است باید همه جانبه پای کار باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه نسبت به خون شهدا مسئول هستیم، تاکید کرد: آمادگی همه جانبه برای استقبال با شکوه از شهدای گمنام در استان اصفهان امری ضروری است. همه فرمانداران که مسئول ستاد استقبال از شهدا هستند در کنار سایر دستگاه‌ها یک برنامه‌ریزی ویژه برای برگزاری برنامه‌های شهدای گمنام داشته باشند و فضا به نحوی فراهم شود که مردم در نقاط مختلف استان و خصوصا مناطق روستایی و حاشیه‌نشین از حضور ارزشمند شهدا بهره مند شوند.

جان نثاری با بیان اینکه باید تمامی مقدمات حضور گسترده مردم در این مراسم فراهم شود، تصریح کرد: رسانه‌ها در خصوص استقبال از شهدا و اطلاع رسانی برنامه های تشییع در شهرستان ها برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. همه باید از فرصت معنوی عظیمی که به برکت شهدا ایجاد می‌شود برای تحول آفرینی در جامعه بهره‌مندی کنیم و حضور شهدا در جامعه فضای شهر را دگرگون خواهد کرد و باعث خنثی کردن فتنه و توطئه‌های دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار