رئیس دانشگاه لرستان:

دانشجویان سرمایه‌های تمدن‌ساز کشور هستند

نظری گفت: دانشجویان امانت‌های الهی و سرمایه‌های مهم انسانی آینده‌ساز و تمدن‌ساز کشور هستند.
کد خبر: ۵۶۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ - 13December 2022

دانشجویان امانت‌های سرمایه‌های تمدن‌ساز کشور هستند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «علی نظری» رئیس دانشگاه لرستان امروز در نشست پرسش و پاسخ اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان که با حضور با معاونان دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان امانت‌های الهی و سرمایه‌های مهم انسانی آینده‌ساز و تمدن‌ساز کشور  هستند.

وی گفت: این‌گونه نشست‌ها به صورت مرتب برگزار  شوند  و در آینده نیز تداوم داشته باشند تا دانشجویان بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای به‌صورت مستقیم، دیدگاه‌ها، پیشنهادها، توصیه‌ها و انتقادات خود را با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه لرستان در میان بگذارند.

رئیس دانشگاه لرستان در این نشست، دستورات لازم برای رفع مشکلات مطرح شده صنفی در حوزه‌های مختلف دانشجویی از جمله سراهای دانشجویی، تغذیه و سرویس‌های ایاب و ذهاب را صادر کرد.

در این نشست، پیمان شمسی دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان نیز تشکیل کارگروه‌های مختلف تخصصی و مشورتی دانشجویان دانشگاه لرستان را که ذیل شورای صنفی دانشجویان فعالیت می‌کنند در راستای تقویت مطالبه‌گری سازنده دانشجویی، دانست.

وی بر این موضوع تاکید کرد که این‌چنین نشست‌هایی، به‌صورت پیوسته در چند ماه اخیر برگزار شده‌اند و در آینده نیز تداوم خواهند داشت.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، استقبال هیئت رئیسه دانشگاه لرستان از برگزاری این‌گونه نشست‌ها و حضور در جمع‌های دانشجویی را یکی از شاخص‌های مثبت پاسخ‌گویی دانست.

در این نشست محمد علیزاده معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، سیدحسام‌الدین حجازی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، هر کدام متناسب با حوزه کاری خویش، به پرسش‌های صنفی دانشجویان پاسخ دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار