مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

ترویج فرهنگ شهادت از مولفه‌های فرهنگی در جامعه اسلامی است

«نیک‌بخش» در جلسه هماهنگی روز جهانی مقاومت گفت: ترویج فرهنگ شهادت یکی از مولفه‌های فرهنگی در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ - 13December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «امیر علی نیک‌بخش» امروز در سومین جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت در آستانه روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: باید تلاش شود فرهنگ شهادت در سطح زندگی مردم را ترویج دهیم‌.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ شهادت یکی از مولفه‌های فرهنگی در جامعه اسلامی است، عنوان کرد: در ایام اخیر، ناآرامی‌ها نشان داد حوزه ایثار و شهادت دایر است و مردم برای حفظ امنیت حاضر هستند جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کنند.

وی با بیان اینکه نسل جدید نشان دادند در مقابل توطئه دشمنان حاضر هستند جان خود را برای دفاع از نظام و امنیت تقدیم کنند، بیان کرد: شهدای مدافع امنیت ادامه دهنده راه شهدا هستند.

نیک‌بخش با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ برگزاری یادواره درطول سال ادامه خواهد یافت، اضافه کرد: راه اندازی و تقویت موزه‌های دفاع مقدس باید اتفاق بیفتد و با روش‌ها و تکنیک‌های جدید فرهنگ شهادت در جامعه ترویج یابد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه آسیب‌شناسی انجام شود، اضافه کرد: این نسل‌ حقایق انقلاب را درک نکردند.

وی با اشاره به اینکه در برنامه‌های پیش‌رو بهره‌برداری فرهنگی با تولید برنامه‌های افزایش پیدا کند، گفت: سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی در شان ایشان برگزار شود.

نیک‌بخش در ادامه با اشاره به تشییع پیکر سه شهید گمنام در زنجان ادامه داد: برنامه تشییع در شان این شهدا برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار