مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان مطرح کرد؛

انتشار بیش از ۲۷ کتاب دفاع مقدس در زنجان

«موسوی» در سومین جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت گفت: بیش از ۲۷ کتاب دفاع مقدس در سال‌ جاری منتشر شده است.
کد خبر: ۵۶۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ - 13December 2022

بیش از ۲۷ کتاب دفاع مقدس در زنجان آماده شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» امروز در سومین جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت در آستانه روز جهانی مقاومت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سه قهرمان و شهید گمنام میهمان استان زنجان خواهند بود که از جمله آنها دو جوان ۲۲ ساله و ۳۵ ساله هستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه دوم دی‌ماه شهدای گمنام در تهران تحویل گرفته می‌شود، بیان کرد: این شهدا در برنامه‌های ایام فاطمیه شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و خدابنده حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: پنجم دی‌ماه شب وداع با شهدا برگزار خواهد شد و روز ششم مراسم تشییع در سه محل پیش‌بینی انجام می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه صداوسیما، شهرداری و سپاه در زمینه تبلیغات مراسم تشیع شهدا همکاری کنند، عنوان کرد‌‌: اطلاع‌رسانی لازم برای استقبال باشکوه از سوی مردم انجام شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته با کمک کنگره شهدا ۶۶ عنوان کتاب چاپ شده است، اضافه کرد: بیش از ۲۷ کتاب دفاع مقدس نیز در سال‌ جاری چاپ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار