مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

وحدت و ولایت پذیری رمز عبور از همه نقشه های پلید دشمنان هستند

سردار مرادحاجتی گفت: مروز نیز تنها راه مقابله و مبارزه با این هجوم ناجوانمردانه دشمنان، وحدت، ولایت پذیری و اخلاص جهادی در خدمت به مردم است که یک قلم آن را امروز در شرکت فولاد خوزستان شاهد هستیم.
کد خبر: ۵۶۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ - 14December 2022

وحدت و ولایت پذیری رمز عبور از همه نقشه های پلید دشمنان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در شرکت فولاد خوزستان، توزیع کمک های مومنانه و انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و موسسات بزرگ اقتصادی را گامی در جهت رضایت مردم دانست و اظهار داشت: خارج از نقشه های شوم و سفسطه های رسانه ای دشمنان، غفلت و عدم توجه به اقشار مختلف مردم هم باعث شده تا عده زیادی از هموطنان نسبت به اوضاع کنونی کشور ناراضی باشند که این مهم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی افزود: کشور ایران اسلامی، لبریز از معادن، ظرفیت ها، منابع انرژی و ثروت های انبوه خدادادی است که باید با روحیه جهادی، اخلاص و تلاش شبانه روزی بتوانیم از این همه استعداد به نفع مردم بهره ببریم که اگر چنین نکنیم تا ابد شرمنده وجدان خودمان، خون شهدا و مردم نیازمندمان خواهیم بود.

سردار مرادحاجتی گفت: هر وقت از فرهنگ جهاد و ایثار عقب ماندیم، ضربه خوردیم و مصداق بارز بهره برداری از این فرهنگ، 8 سال دفاع مقدس بود که همه با هر گرایش و قومیت و جایگاهی تنها برای دفاع از مردم و آرمان هایشان قدم برداشتند و همین امر باعث شد که بر انبوهی از کشورهای مدعی دنیا پیروز شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: امروز نیز تنها راه مقابله و مبارزه با این هجوم ناجوانمردانه دشمنان، وحدت، ولایت پذیری و اخلاص جهادی در خدمت به مردم است که یک قلم آن را امروز در شرکت فولاد خوزستان شاهد هستیم.

وی متذکر شد: نسل جوان ما نباید با محتوای رنگین و دروغین رسانه های غربی و به خصوص فضای مجازی از روند رو به رشد و امیدوار کننده کشور غافل شوند و این پاتک فرهنگی به دشمن با جهاد تبیین رسانه ای و خدمت صادقانه به مردم محقق می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار