دیدار با خانواده شهدای شهرستان زابل

مسئول ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل کشور با خانواده شهیدان «محمدرضا فولادی»، «مشتاق حیدری» و «ابراهیم رامشت» در زابل دیدار کرد.
کد خبر: ۵۶۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ - 14December 2022

دیدار با خانواده شهدای شهرستان زابلبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «مصطفی رحیمیان» مسئول ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل کشور با خانواده شهیدان «محمدرضا فولادی»، «مشتاق حیدری» و «ابراهیم رامشت» در زابل دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار «رحیمیان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نگاه به شهدا باید نگاه احترام محور و از روی فداکاری باشد همچنان که شهدا خود را برای وصال حضرت حق و میهن اسلامی فدا کردند تا ما بتوانیم در کنار خانواده خود باشیم و کشور در سایه آرامش باشد.

وی ادامه داد: شهادت نعمتی بزرگی است که خداوند قطعا فقط به برگزیدگانش اعطا کرده و خوشا به سعادت دلیرمردانی که عاشقانه در مسیر الهی گام برداشتند و سعادت و پاداش اخروی برای آنها رقم خورد. 

«وحید سالاری» سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زابل بیان داشت: مردم سیستان همیشه در خط ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبری هستند و شهدای این استان نیز با الگو گیری از امام حسین (ع) و فرهنگ ولایت مداری از شهادت با آغوش باز اسقبال کردند.

این مسئول با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی «من سیستان را با شهید قاسم میرحسینی شناختم» سخنان خود را به پایان رساند.

شهرستان زابل ۴۲۰ شهید و ۱۱۱ آزاده و ۸۶۵ جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار