معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

شهدای گمنام مایه برکات فراوان برای جامعه‌ هستند

«محمدی» گفت: حضور پیکر مطهر شهدا در شهرها، جامعه را به عطر شهادت معطر می‌کند و برکات فراوانی دارد.
کد خبر: ۵۶۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 14December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «تراب محمدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی سالروز گرامیداشت شهادت سردار ‌حاج «قاسم سلیمانی» و تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام استان، اظهار داشت: با توجه به جایگاه رفیع سردار شهید «سلیمانی» در نهضت اسلامی، باید تمام تلاش‌ها بر برگزاری شکوهمند سالروز شهادت ایشان معطوف شود.

وی بر لزوم تشریح و تبیین شخصیت شهید «سلیمانی» تاکید کرد و گفت: اگر ابعاد مختلف زندگی شهید «سلیمانی» از جهات گوناگون نظیر ارتباط با خانواده، نحوه تعامل با جوانان، سبک فرماندهی و‌... تبیین شود، می‌تواند در تربیت صحیح نسل جدید و الگوسازی برای گام دوم انقلاب بسیار مفید و کارساز باشد.

‌محمدی‌ با انتقاد از عدم فعالیت کافی در عرصه فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی بهترین عرصه برای مقابله با تبلیغات منفی دشمنان و تبیین واقعیت‌های انقلاب اسلامی است که باید حداکثر استفاده از آن صورت بگیرد.

وی ابراز داشت: باید در کنار اجرای برنامه‌های متداول این مناسبت، به موضوع تولید محتوا و شیوه‌های خلاقانه و مبتکرانه نیز توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: دهه بصیرت بهترین فرصت برای روشنگری و بصیرت‌افزایی برای عموم مردم و به‌ویژه جوانان است.

این مسئول درباره تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در استان گفت: حضور پیکر مطهر شهدا در شهرها، جامعه را به عطر شهادت معطر می‌کند و برکات فراوانی دارد.

‌محمدی‌ تاکید کرد: شهدا در طول حیات مبارکشان مایه خیر و برکات زیادی برای ما بودند و نباید اجازه دهیم دلاورمردی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های بی‌نظیر آنان به فراموشی سپرده شود.

وی به ظرفیت بالای هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی برای مشارکت در برنامه‌های دهه بصیرت و تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از مناسبت‌ترین زمان‌ها برای استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی برای روشنگری و تبیین و مأنوس ساختن جوانان با شهدای والامقام کشورمان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار