مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان خبر داد؛

مشارکت دستگاه‌ها و مردم برای استقبال از شهدای گمنام کرمان

مهدوی گفت: امیدواریم با همت مردم و مسئولان آنچه در شأن شهدای گمنام این خطه از مرز و بوم است، در این استقبال اتفاق بیفتد تا نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد.
کد خبر: ۵۶۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 14December 2022

مشارکت دستگاه‌ها  و مردم برای استقبال از شهدای گمنام کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان جیرفت دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
مهدوی در دیدار اظهار داشت: ساخت و تکمیل حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان و همچنین پیگیری آماده سازی حرم مطهر شهید گمنام بخش بلوک شهرستان جیرفت از توابع استان کرمان که در ایام فاطمیه مراسم استقبال و تشییع و تدفین خواهد بود به صورت جدی پیگیری شود. امیدواریم با همت مردم و مسئولان آنچه در شأن شهدای گمنام این خطه از مرز و بوم است، در این استقبال اتفاق بیفتد تا نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد.
 
امام جمعه جیرفت از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در هفته جاری در شهرستان جیرفت خبر داد و اظهار داشت: پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام پنج‌شنبه هفته جاری وارد شهرستان جیرفت خواهد شد و مردم ولایت‌مدار و شهید پرور این شهرستان افتخار میزبانی این شهیدان والامقام را دارند.
 
امام جمعه جیرفت گفت: ملّت ما و به ویژه جوانان امروز مدیون شهیدان هستند چرا که از خودگذشتگی آنان اسلام و استقلال و آزادی را به ملّت ایران هدیه کرد و ادای حق بزرگ آنان و تکریم یاد و نامشان نشانه فداکاری به ارزش‌های والا  است. ایستادگی در مقابل دشمنان کار بسیار بزرگ و با عظمتی است و عظمت ملّت ما به خاطر شهداء و شجاعت رزمندگان اسلام است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار