با صدور پیامی؛

سردار «مرادحاجتی» درگذشت مادر شهید «غلامعلی اسلامی» را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی درگذشت مرحومه حاجیه «فاطمه ایزدیان» مادر شهید والامقام «غلامعلی اسلامی پور» و خواهر شهید «عبدالحسین ایزدیان» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۶۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ - 14December 2022

سردار «مرادحاجتی» درگذشت مادر شهید «غلامعلی اسلامی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی درگذشت مرحومه حاجیه «فاطمه ایزدیان» مادر شهید والامقام «غلامعلی اسلامی پور» و خواهر شهید «عبدالحسین ایزدیان» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

مادران، خواهران و همسران شهدا، قشری از جامعه هستند که هر چه از آن ها گفته و نوشته شود باز هم کم است. فرشتگانی که از جان و احساس و عزیزان خود دل کندند تا آب و خاک و ناموس و دین شان پا برجا بماند.

ضایعه درگذشت مادران و خواهران و همسران شهدا زمانی غم انگیزتر است که متوجه شویم، دنیایی از ناگفته ها را با خود به زیر خاک می برند. ناگفته هایی از فرزندان و همسران عزیزشان که از زندگی دور شدند تا به حق تعالی نزدیک تر شوند.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در خوزستان درگذشت این مادر صبور و فداکار را به خانواده های اسلامی پور و ایزدیان تسلیت عرض نموده، امیدوارم روح این مادر با بی بی فاطمه زهرا (س) محشور شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار