مدیر کل حفظ آثار دفاع‌مقدس فارس:

فارس در تولید کتاب دفاع‌ مقدس با اختلاف بسیار رتبه برتر کشور است

سردار «کوشکی جهرمی» با بیان اینکه مردم به حماسه‌سازان دوران دفاع‌ مقدس و فرهنگ ایثار علاقه دارند گفت: استان فارس در زمینه تولید کتاب دفاع‌ مقدس با فاصله بسیار زیاد در رتبه برتر کشور قرار دارد.
کد خبر: ۵۶۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 14December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس امروز در مراسم تجلیل و رونمایی از کتاب‌های برتر اسنادی و تاریخ شفاهی دفاع‌مقدس که در موزه دفاع‌ مقدس فارس برگزار شد با بیان اینکه مردم به حماسه سازان حوزه دفاع‌مقدس و فرهنگ ایثار علاقه دارند اظهار داشت: استان فارس در زمینه تولید کتاب دفاع مقدس با فاصله بسیار زیاد در رتبه برتر کشور قرار دارد.

‌مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع‌ مقدس فارس ابتدا عنوان کرد: 20 درصد کل کتاب‌های تولید شده در کشور مربوط به حوزه دفاع مقدس است و بیشترین فروش کتاب‌ها نیز در همین حوزه است که این مساله نشانگر علاقه ذاتی مردم به این حیطه دارد و نشان می‌دهد که حوزه دفاع مقدس همچنان جذابیت دارد.

سردار کوشکی افزود: استان فارس در زمینه دانشنامه دفاع مقدس نیز استانی شاخص است و ما در افقی که تعریف کردیم بنا داریم در سال آتی تاریخ شفاهی 50 فرمانده ارتش، سپاه پاسداران، جهادسازندگی، وزارت دفاع و سایر ارگان‌ها را ثبت و ضبط کنیم.

این مسئول گفت: این مساله مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و باید از تولیدات هنری ادبی فرهنگ مربوط به این حوزه حمایت کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار