مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

باطن رسانه‌های معاند سیاه و ننگین است

سردار مرادحاجتی گفت: جوانان ما باید مواظب شیطنت‌های رسانه‌ای استکبار باشند. رسانه‌هایی که در ظاهر، رنگین و زیبا و در باطن سیاه و ننگین هستند.
کد خبر: ۵۶۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 14December 2022

رسانه های معاند در ظاهر، زیبا و رنگین و در باطن، سیاه و ننگین هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع افسران پاسدار دانشگاه امام حسین (ع) و تعدادی از دانش آموزان استان قم که در معراج شهدای اهواز گردهم آمده بودند، اظهار داشت: آخرین تیرهای ترکش دشمنان هم به سنگ خواهند خورد و نوجوانان و جوانان فهیم ما باز هم در مناسبت‌ها بر دهان یاوه گویان مشت محکم خواهند زد.

وی افزود: سرزمینی که بابت یک وجب از خاک‌اش، هزاران جوان خون پاک شان را نثار کردند هرگز به دست پلید کسانی نخواهد افتاد که سال هاست با تحریم های ظالمانه شان، خون این ملت را در شیشه کردند.

سردار مرادحاجتی گفت: در اینکه مشکلات عدیده ای داریم و باید پاسخگوی مطالبات برحق نسل امروز باشیم شکی نیست اما این ها همه اتفاقات درون خانوادگی جامعه ایرانی است و ربطی به کشورهایی ندارد که تا خرخره در لجن هستند ولی برای دیگران تظاهر می کنند و خط و نشان می کشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: جوانان ما باید مواظب شیطنت های رسانه ای استکبار باشند. رسانه هایی که در ظاهر، رنگین و زیبا و در باطن سیاه و ننگین هستند و دشمنی شان با ملت و نظام ایران اسلامی ما بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود: بدخواهان نظام وقتی در 8 سال جنگ تحمیلی ره به جایی نبردند و در تحریم ها هم به نتیجه دلخواه نرسیدند و بالعکس وقتی خیل عظیم میلیونی زائران اربعین حسینی و همین کاروان های راهیان نور را دیدند، تاب نیاوردند و وارد جنگ ترکیبی با ما شدند. جنگی که به لطف خدا و به حرمت خون شهدا و هدایت های رهبر معظم انقلاب و هشیاری ملت عزیزمان رو به شکست و زوال است.

سردار مرادحاجتی گفت: بدترین شیوه غیراخلاقی و غیر انسانی برخورد پلیس با مردم در همین آمریکایی است که دارد برای جوانان ما نسخه حقوق بشری می پیچد در حالی که بدترین رفتارها محصول همین فرهنگ وحشی زیبانما است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: اینجا معراج شهدای کربلای ایران است. جایی که خیلی‌ها جان دادند تا خاک ندهند. به همین تابوت‌های سه رنگ قسم می خوریم که تا آخرین قطره خون مان پای ولایت، نظام، خون شهدا، ملت و جوانان عزیز کشورمان خواهیم ایستاد و نمی گذاریم که دشمنان به نقشه های پلیدشان برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار