فرمانده سپاه قدس گیلان:

ساختار اداری باید در شأن انقلاب اسلامی باشد

سردار «عبدالله‌پور» با بیان اینکه ساختار اداری کشور در بسیاری از عرصه‌ها پاسخگوی انقلاب و حل مشکلات نیست گفت: در عرصه فرهنگی، چالش‌های فرهنگی داشته‌ایم زیرا ساختارها برای حل مشکلات پاسخگو نبوده است.
کد خبر: ۵۶۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ - 14December 2022

ساختار اداری در حوزه‌های مختلف در شأن و پاسخگوی انقلاب نیستبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان در سالن همایش‌های فراجا با اشاره به تلاش‌های امام (ره) در راستای استقرار نظام اسلامی اظهار داشت: نظام اسلامی که توسط امام خمینی (ره) پایه‌ریزی شد همواره براساس شریعت اسلام و بر پایه عدالت، دوستی و محبت بوده است.

وی تصریح کرد: امام (ره) از همان ابتدا می‌دانستند که نظام سلطه برای مقابله با انقلاب اسلامی تمام توان خود را به‌کار می‌گیرد و امروز هم شاهد هستیم که دشمنان هر کاری علیه جمهوری اسلامی کردند و در ۸۰ روز گذشته نیز تمام دنیا را علیه ما بسیج کردند و هرچه نفوذی و اراذل و اوباش داشتند وارد عرصه کردند و رسانه‌هایشان را پای کار آوردند تا به ما ضربه وارد کنند، اما جمهوری اسلامی سرپاست و به راه خود ادامه می‌دهد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به قدرت بسیار جمهوری اسلامی در بیان کرد: در تمام این سال‌ها در محاصره و تحریم بوده‌ایم، اما مردم ما همیشه پای کار بوده‌اند و در جنگ تحمیلی نیز این مردم بودند که با پشتیبانی‌هایشان جنگ را اداره کردند.

وی با بیان اینکه امام (ره) این ملت را شناختند و فرمودند «خداوند، این ملت را برگزید» ابراز داشت: ساختار اداری کشور در بسیاری از عرصه‌ها پاسخگوی انقلاب و حل مشکلات نیست به عنوان مثال در عرصه فرهنگی، چالش‌های فرهنگی داشته‌ایم، زیرا ساختار‌ها برای حل مشکلات پاسخگو نبوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ضرورت توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و جهادی موجود در جامعه خاطرنشان کرد: گروه‌ها و جوانانی در جامعه هستند که با کمترین امکانات و تحمل سختی‌ها، کار‌های فرهنگی انجام می‌دهند البته هر زمان که از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات استفاده کردیم موفق شدیم.

سردار عبدالله‌پور بسیج را بزرگترین تشکیلات مردمی روی زمین دانست و افزود: در حوزه نهاده‌های دامی هم‌اکنون وابسته به خارج هستیم در حالی‌که استان گیلان این پتانسیل و توان را دارد که کشور را در تامین نهاده‌های دامی به خوداتکایی برساند.

وی با اشاره به طرح‌های مجمع بسیجیان گیلان در حوزه نهاده‌های دامی و دیگر چالش‌ها گفت: بسیج برای حل این مشکلات وارد میدان شده است و حتی برای مناطق صعب‌العبور تیر برق‌های سبک طراحی کرده‌اند که قابل حمل باشد.

فرمانده سپاه گیلان با بیان اینکه گردان‌های مردم‌پایه بسیاری در استان آموزش دیده‌اند و آماده جانفشانی برای کشور هستند گفت: ۶۴ گردان امنیتی مردمی در سراسر استان داریم که آماده فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار