نعیم قاسم:

محور مقاومت و ایران حامی «فلسطین» هستند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت: فلسطین تنها نیست، محور مقاومت و ایران به عنوان حامی اصلی مقاومت، پشتیبان فلسطینی‌ها هستند.
کد خبر: ۵۶۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ - 14December 2022

محور مقاومت و ایران حامی «فلسطین» هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه العهد، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان به مناسب روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، در سخنانی اظهار داشت: در این روز بر حق ملت فلسطین برای بازپس گرفتن سرزمینش از نهر تا بحر تاکید می‌کنیم.

شیخ قاسم افزود: ما باید برای همه جهانیان این مساله را نمایان کنیم که آمریکا، کشور‌های غرب و قدرت‌های بزرگ از ظالم و اشغالگر حمایت می‌کنند.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن فلسطین و قدس در همه رخداد‌ها و اتفاقات، عنوان کرد: عادی سازی در منطقه به صورت مُرده متولد شد و هیچ تأثیری بر مردم منطقه و گرایشات آن‌ها نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه ملت‌های مقاوم منطقه در آستانه پیروزی‌های مهمی قرار دارند، خاطرنشان کرد: مقاومت در برابر اشغالگری، وظیفه واجب ماست و مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اضافه کرد: فلسطین تنها نیست، محور مقاومت و ایران به عنوان حامی اصلی مقاومت، پشتیبان فلسطینی‌ها هستند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: ما همواره در کنار مقاومت فلسطین در راستای آزادی فلسطین از نهر تا بحر هستیم.

وی در ادامه سخنانش در ارتباط با تحولات سیاسی لبنان و معضل انتخاب رئیس جمهور نیز گفت: ما خواهان انتخاب رئیس جمهور جدید هستیم، اما این رخداد هیچ ارتباطی با آینده مقاومت در لبنان ندارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار