رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

امسال در لایحه بودجه توجه خوبی به حوزه ایثار و شهادت شده است

قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: تسهیلات مسکن و اشتغال بنیاد شهید هم از جمله مواردی است که در لایحه بودجه امسال مانند سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و توجه خوبی به حوزه ایثار و شهادت در لایحه بودجه امسال وجود دارد.
کد خبر: ۵۶۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ - 14December 2022

تامین آمبولانس ایثارگران برای بنیاد شهید از سال آیندهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز دولت مصوبات خوبی برای لایحه بودجه آینده داشت و در زمینه تأمین آمبولانس ایثارگران خوشبختانه علاوه بر هلال احمر و وزارت بهداشت اجازه دادند بنیاد شهید برای تامین آمبولانس سال آینده بتواند از طریق داخلی و خارجی، آمبولانس مورد نیاز خود را تامین کند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: همچنین در مورد خودروی جانبازان ۷۰ درصد قرار شد از محل واردات خودرو برای این جانبازان نیز خودرو پیش‌بینی شود. به حکم قانون جامع ایثارگران از محل تسهیلات برای خرید خودروی داخلی، جانبازان آزاده هم که مشمول می‌شوند این امکان را خواهند داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: تسهیلات مسکن و اشتغال بنیاد شهید هم از جمله مواردی است که در لایحه بودجه امسال مانند سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و توجه خوبی به حوزه ایثار و شهادت در لایحه بودجه امسال وجود دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار