نماینده ولی فقیه در مازندران:

احیای اقامه نماز در دستگاه‌ها باید مورد توجه باشد

آیت الله «محمدی لائینی» با تأکید بر اینکه مسئول اقامه نماز در دستگاه‌ها باید برای ترویج اقامه نماز عملیاتی ورود کنند، گفت: احیای اقامه نماز در دستگاه‌ها باید مورد توجه باشد.
کد خبر: ۵۶۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ - 14December 2022

احیای اقامه نماز در دستگاه‌ها باید مورد توجه باشدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان مازندران که در سالن همایش شرکت نفت ساری برگزار شد، نماز را یک فریضه مهم و سرنوشت ساز برشمرد و اظهار داشت: اگر فردی به واسطه فعالیت ما نمازخوان شود بهترین خدمت به آن فرد ارائه شده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم نمازخوان‌ها را دو دسته می‌داند، افزود: عده‌ای نمازخوان هستند و فرزندانشان هم نمازخوان می‌شوند، عده‌ای هم خودشان نمازخوان هستند، اما فرزندانشان به نماز بی توجه هستند.

آیت الله محمدی لائینی با تأکید بر اینکه مسئول اقامه نماز در دستگاه‌ها باید برای ترویج اقامه نماز عملیاتی ورود کنند، ادامه داد: احیای اقامه نماز در دستگاه‌ها باید مورد توجه باشد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه با صبر و نماز می‌توان رشد و ترقی کرد، اضافه کرد: آیات ۴۵ و ۱۵۳سوره بقره و آیه ۱۲۸سوره اعراف به اقامه نماز و صبر پیشه کردند اشاره دارند.

وی با اشاره به مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف گفت: با فرار از خدا در باتلاق خواهیم افتاد؛ باید برای رسدن به کمال و سعادت به سوی خدا برویم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه اگر بخواهیم ادارات سالم داشته باشیم باید کارکنان دستگاه‌ها نمازخوان واقعی باشند، افزود: کارکنان نمازخوان از فاکتورسازی‌ها و بستن قرار داد‌های سوری ممانعت بعمل می‌آورند.

وی با بیان اینکه اگر ادارات واقعا به نماز اهمیت بدهند در ادارات فساد اداری نخواهیم داشت، بازرسی و حراست‌ها هم نیاز نخواهد بود، گفت: نمازخوان از خدا، قیامت و مال حرام واهمه دارد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه انسان در همه حال باید یاد مرگ کند، بیان کرد: اگر انسان به نماز اعتقاد قلبی و عملی داشته باشد هرگز به ندای اسلام ستیزی استکبار در ایران اسلامی لبیک نخواهد گفت. با سلاح سرد در خیابان به جان هموطنان خود نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه قاطبه افرادی که در اغتشاشات اخیر کشور دستگیر شدند نمازخوان نبودند، گفت: احیای نمازخانه‌های بین راهی به ویژه در غرب استان مازندران مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار